عضو شورای شهر اهواز: عملکرد عمرانی کتانباف راضی کننده است

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: عملکرد شهردار کنونی شاید در بخش عمرانی راضی کننده بود اما ماندن وی، تنها به نظر من مربوط نمی‌شود و در این زمینه باید گروهی تصمیم گرفت.

هدایت ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امروز شهر اهواز در زمینه عمرانی و خدمات شهری با مشکلات بسیاری مواجه است که امیدواریم با تشکیل هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مختلف شورا این مشکلات برطرف شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه خدمات شهری را با توجه به عوارض مناطق مشخص و تقسیم می‌کردند که کار بسیار اشتباهی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: توسعه خدمات شهری باید به طور مساوی در تمام مناطق مختلف شهر ایجاد شود.

ممبینی با بیان اینکه باید توسعه فضاهای ورزشی را در دستور کار خود قرار داد، گفت: نگاه خاصی به ورزش شهروندی و ورزش همگانی دارم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و منابع گوناگونی که در این کلانشهر وجود دارد می‌توان شهر اهواز را به یک کارگاه تبدیل کرده و از این طریق ایجاد شغل کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: ورود بخش خصوصی از مهمترین وظایف شهرداری است که شهردار باید به آن توجهی ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید سرمایه گذار بخش خصوصی را جذب و از تنگ نظری‌ها دوری کنیم، عنوان کرد: امیدوارم با ایجاد انگیزه در بین سرمایه گذاران کاری کنیم که بخش خصوصی وارد صحنه شود.

ممبینی اظهار کرد: قطعا وجود ۲۱ عضو در شورای شهر اهواز باعث می‌شود که افکار و دیدگاه‌ها متفاوت بوده و نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها بهتر و جامع‌تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر وحدت و همدلی بین اعضای شورا وجود نداشته باشد همان اتفاقات دوره قبل رخ می‌دهد، افزود: این موضوع بسیار مهم بوده و عدم آن باعث به وجود آمدن چالش در شهرداری‌ها می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پایان گفت: عملکرد شهردار کنونی شاید در بخش عمرانی راضی کننده بود اما ماندن وی، تنها به نظر من مربوط نمی‌شود و در این زمینه باید گروهی تصمیم گرفت.