شادگان به اتوبان ساحلی شلمچه ـ بندر امام متصل می‌شود

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس از بهره‌برداری فاز نخست اتوبان بندرامام ـ شادگان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه شادگان به اتوبان ساحلی کشور متصل خواهد شد.

به گزارش خورنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شادگان از بهره برداری فاز نخست اتوبان بندرامام ـ شادگان خبر داد و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه شادگان به اتوبان ساحلی کشور متصل خواهد شد.
وی افزود: با بهره برداری از این اتوبان امکان رونق اقتصادی منطقه و تسهیل در ترانزیت کالا به بندر امام فراهم خواهد شد.
ناصری نژاد ادامه داد: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته امیدوار هستیم این اتوبان مهم که آرزوی دیرینه مردم شادگان است تا پایان امسال به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این پروژه برای مردم شادگان و تأثیر آن در کوتاه شدن مسیر شادگان به بندرامام مسئولان منطقه باید با تلاش خود بتوانند این پروژه را به اتمام برسانند.
وی گفت:با بهره‌برداری از این پروژه، شادگان عملا” به اتوبان ساحلی کشور که از شلمچه تا بندر دیلم امتداد دارد متصل خواهد و از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تامین اعتبار پروژه اتوبان بندر امام ـ شادگان را عهده دارد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به بهره‌برداری از بندر تجاری شادگان تا پایان سال جاری، اهمیت این اتوبان در محرومیت‌زدایی منطقه بیشتر نمایان خواهد شد.
وی گفت: مسیر فعلی آبادان ـ بندر امام به دلیل کم عرض بودن تلفات زیاد جانی را بر مردم منطقه متحمل کرده که لزوم تسریع در افتتاح این پروژه بسیار ضروری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *