الهام: احمدی نژاد در زمان ظهور امام زمان (عج) با رجعتی دوباره بازخواهد گشت!

خورنا: غلامحسین الهام همسر کاشف «معجزه هزار سوم» در همایش سوم تیر و تجلیل از رییس جمهور، اظهارات عجیبی در مورد محمود احمدی نژاد به زبان آورد و به روزترین مدل «تملق» را ارائه داد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ سخنگوی دولت گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

الهام همچنین همزمانی سوم تیر (سالروز پیروزی احمدی نژاد در سال ۸۴) با نیمه شعبان را بسیار پرمفهوم دانست!

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز سوم تیرماه است و ما شاهد تقارن میمون این روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستیم‌، گفت: ‌در سوم تیرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و امید را به همه دلها نشاند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبیر کردند و تمام تلاش احمدی‌نژاد در مسیر استقرار حکومت علوی را تنها به یک بشقاب خالی محدود کردند.

الهام ادامه داد: متاسفانه در چنین دیدگاهی ساده‌زیستی تبدیل به نگاهی عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.

غلامحسین الهام با انتقاد از برخی منتقدان دولت گفت: برخی منحرفان منافع خود را در نبود امام  زمان (عج) می دانند نه در ظهور ایشان.

وی در حالی که تصور میکرد کشف هزاره را انجام داده گفت” احمدی نژاد امام زمان (عج) را فرزند امام حسن عسگری (ع) می داند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت به کار برده است، گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

سخنگوی دولت در پایان گفت که به زودی شاهد حضور و ظهور حضرت امام زمان(عج) برای اجرای عدالت در دنیا خواهیم بود.

پیش از این، احمدی نژاد پس از مرگ چاوز گفته بود که رئیس جمهور ونزوئلا در دوران ظهور امام زمان (عج)، رجعت خواهد کرد!

قابل ذکر است، غلامحسین الهام ابولامشاغل دولت نهم بود . او همسر فردی به نام فاطمه رجبی است که احمدی نژاد را به «معجزه هزاره سوم» تشبیه کرده بود.