فوتسال دسته ۱خوزستان/ پتروشیمی مارون ماهشهر و شاهین امیدیه صدرنشین شدند

خورنا-یونس عبادی: هفته هشتم مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاههای خوزستان با صدرنشینی تیمهای پتروشیمی مارون ماهشهر و شاهین امیدیه در گروه الف و ب به پایان رسید.

لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای استان خوزستان  با حضور یازده تیم در دو گروه الف و ب در حال برگزاری ست که در گروه الف:تیمهای شاهین امیدیه، جنوب ایذه، شهیدسالمی اهواز، ساحل سوسنگرد و بوستان خرمشهر و در گروه ب: تیمهای پتروشیمی مارون ماهشهر، کبریاء ملاثانی، شاهین سوسنگرد، سپاهان ایذه، یاران جوان امیدیه و اتحاد خرمشهر حضور دارند.

DSC08333

در یکی از بازیهای حساس و دیدنی این مسابقات تیم فوتسال پتروشیمی مارون ماهشهر هشتمین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ دسته اول خوزستان با پیروزی پشت سر گذاشت.

در ادامه رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول خوزستان و از هفته هشتم عصر روز جمعه سی و یکم خردادماه در سالن مجموعه ورزشی آزادی بندرماهشهر تیم فوتسال پتروشیمی مارون مقابل یادآوران پیام امیدیه قرار گرفت و در پایان توانست با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد. شاگردان رضا غلامی با تک گل حسن احمدی که در نیمه اول به ثمر رسید موفق شدند با کسب ۱۵ امتیاز یکباره دیگر صدرنشینی مسابقات گروه ب را از آن خود کنند.

تیم پتروشیمی مارون در دو دیدار باقی مانده خود میهمان تیمهای شاهین سوسنگرد و کبریاء ملاثانی است که در صورت حفظ صدرنشینی به لیگ برتر فوتسال خوزستان صعود خواهد کرد.

به این ترتیب با پایان یافتن مسابقات هفته هشتم تیم های پتروشیمی مارون ماهشهر و شاهین امیدیه با ۱۵و ۱۳ امتیاز صدرنشین  این مسابقات شدند.گفتنی است تیمهای اول هر گروه بصورت مستقیم و تیمهای دوم هر گروه به مصاف هم خواهند رفت تا تیم برنده نیز به لیگ برتر صعود کند.در دو هفته به پایان مسابقات تیمهای شاهین امیدیه با ۱۳ امتیاز و شهید سالمی اهواز با ۱۲ امتیاز در گروه الف و تیمهای پتروشیمی مارون ماهشهر با ۱۵ امتیاز و یاران پیام امیدیه با ۱۴ امتیاز در گروه ب به ترتیب تیمهای اول و دوم هستند.

نتایج کامل بازیها هفته هشتم  لیگ دسته اول فوتسال خوزستان بدین شرح است.

پتروشیمی مارون ماهشهر ۱…………یاران پیام امیدیه ۰

کبریاء ملاثانی ۴……….سپاهان ایذه ۱

اتحاد خرمشهر ۱……….شاهین سوسنگرد ۳

ساحل سوسنگرد ۱………..جنوب ایذه ۴

بوستان خرمشهر ۲…….شاهین امیدیه ۳