بهره‌مندی ۲۰۵ زن روستایی و عشایری هندیجان از بیمه

خورنا: زهرا مقدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: یکی از نیازهای جدی مردم منطقه تامین آرد برای پخت و پز خانگی است که به منظور رفاه حال زنان خانه‌دار هندیجانی، این شرکت توانسته این مقدار کیسه آرد را در بین زنان روستائی و شهری توزیع کند.
وی در ادامه در ارتباط با پرداخت وام خوداشتغالی نیز گفت: تعداد ۴۰ نفر به تعاونی معرفی شدند که این افراد با تکمیل مدارک در صدد گرفتن وام هستند.
مدیر عامل زنان هندیجان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ نفر از زنان روستائی را برای دریافت تسهیلات خود اشتغالزایی به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی کرده‌ایم و امیدواریم بزودی از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
مقدس افزود: تعداد ۴۰ نفر از زنان روستائی توسط این تعاونی به اداره کار معرفی شده‌اند و همچنین به دخترانی که در دوره‌های خیاطی شرکت کرده و مراحل آن را طی کرده‌اند مدارک خیاطی تعلق می‌گیرد.
مدیرعامل تعاونی زنان روستائی در ادامه خاطرنشان کرد: این تعاونی تعداد ۲۰۵ نفر از زنان روستائی و عشایر را بیمه و همچنین آنهایی که تاریخ صدور بیمه‌شان تمام شده را تمدید کرده است.
زهرا مقدس تصریح کرد: وظیفه این تعاونی خدمات رسانی است و درآمدزایی ندارد گرچه در سال های گذشته درصد ناچیزی سودآوری داشته و باعث انتقاد مسئولان شده و که این مسئله باعث شده این تعاونی با مشکلاتی مواجه شده و شاید تعطیل شود که این امر باعث بروز مشکلاتی در روستاها و شهرها می شود.
وی ادامه داد: هدف ما خدمت به مردم است و تمام تلاش ما خدمت‌رسانی به روستاییان و همچنین برطرف کردن مشکلات و نیازهای آنها است.
وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم مشکلات قشر روستائی را برطرف کرده و امکانات بیشتری در اختیار این قشر زحمتکش قرار دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *