تخفیف ۳۵ تا ۴۵ درصدی کتاب و نرم افزار در نمایشگاه آبادان

خورنا: مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب در آبادان از عرضه ۳ هزار عنوان کتاب و ۵۰۰ عنوان نرم‌افزار در نمایشگاه کتاب و نرم افزار این شهرستان خبر داد.

نوشین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تاکنون در چندین شهر استان خوزستان اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب کرده‌ایم و این بار نیز آبادان را برای این کار برگزیده‌ایم.

وی افزود: با هماهنگی روابط عمومی شرکت نفت آبادان به شهرستان آمده و در سالن روبه‌روی سپاه شهرستان نمایشگاه را برگزار کرده‌ایم.

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب در آبادان تصریح کرد: تخفیف خرید کتاب برای شهروندان آبادانی ۳۵ درصد و برای پرسنل و کارمندان شرکت نفت ۴۵ درصد است.

*غرفه نقاشی کودک؛ نقاشی بکشید جایزه بگیرید

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است و شهروندان می‌توانند در زمینه‌های مختلف کتب مورد نیاز خود را تهیه کرده و خریداری کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه بسیار بافرهنگ و خونگرم هستند و تاکنون استقبال خوبی از نمایشگاه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر کتاب، ۵۰۰ عنوان نرم‌افزار آموزشی و سرگرمی نیز عرضه می‌شود و علاقه‌مندان در این زمینه نیز می‌توانند به بخش نرم افزار نمایشگاه مراجعه کنند.

ناشر انتشارات فرهنگ جامع تهران عنوان کرد: بیشترین استقبال از بخش کتب مذهبی و کودک این نمایشگاه بوده است.

*مسئولان همکاری بیشتری کنند

وی تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم کار فرهنگی را بیشتر حمایت کنند و به جای سنگ انداختن جلوی پای برگزار کنندگان اینگونه برنامه‌ها، آنها را یاری بیشتری رسانند.

احمدی عنوان کرد: نمایشگاه تا هفته آینده در شهرستان برقرار است و کودکان و نونهالان می‌توانند با مراجعه به غرفه کودک و کشیدن نقاشی، هدیه دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، این نمایشگاه در بخش‌های مختلف کتاب و نرم افزار درسی و بازی، ورزشی، روانشناسی، ادبیات، زناشویی، معماری، مذهبی، ادبیات، آشپزی، بخش کودک و نوجوان، آرایشی و بهداشتی، پزشکی، کتاب‌هایی با مضامین یاد و خاطره امام خمینی (ره) و انقلاب در حال ارائه خدمات است.