پلیس به روستائیان خدمات پزشکی ارائه می‌کند

خورنا: حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های جدی پلیس مشارکت در همه مسائل اجتماعی و خدمات‌رسانی به مردم است.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بر این مبنا که یک نیروی متکی به همراهی مردم است و همواره خود را در کنار مردم می‌داند طرح مردم‌یاری را در مناطق محروم به ویژه روستایی به مورد اجرا گذاشته است.
فرمانده انتظامی خرمشهر خاطرنشان کرد: در طرح مردم‌یاری پلیس با استفاده از ظرفیت درمانگاه خود ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به مردم محروم مناطق روستایی در دستور کار خود قرار داد.
عزیزی تصریح کرد: به مناسبت  گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و همچنین رفع نیازهای پزشکی مناطق روستایی و محروم پزشکان نیروی انتظامی با هدف اجرای طرح مردم یاری و ارائه خدمات پزشکی رایگان به این روستاها اعزام شدند.
وی افزود: هدف ما رسیدگی و رفع نیازهای درمانی مردم محروم و بی‌بضاعت روستایی است.
وی خاطرنشان کرد: از چند روز گذشته تا کنون پزشکان طرف قرارداد با نیروی انتظامی در اکثر روستاهای شهرستان خرمشهر مستقر هستند و به رفع مشکلات درمانی مردم می‌پردازند.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح علاوه بر افزایش ارتباط مردم و پلیس تا حدود زیادی نیاز مردم روستایی به خدمات پزشکی و درمانی مرتفع شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *