امام جمعه هندیجان: اجرای پزشک خانواده در هندیجان را متوقف کنید

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته هندیجان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مسئولان نسبت به مشکلات مردم حساس‌تر باشند، در جمع آنها حضور داشته و پاسخگوی مشکلات آنان باشند.
وی افزود: یکی از مشکلاتی که مردم هندیجان با آن گریبانگیر هستند مشکل بیمه تامین اجتماعی است و این درحالی است که طرح پزشک خانواده این شهرستان نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.
بهبهانی‌پور خاطرنشان کرد: جای سئوال دارد که هندیجان با زیرساخت‌های ضعیفی که دارد چرا برای اجرای این طرح انتخاب شده است.
امام جمعه هندیجان تصریح کرد: این طرح باید در شهری اجرا شود که دارای زیر ساخت‌های کامل‌تر و امکانات بیشتری بوده تا مسئولان بیشتر به نتیجه گیری دقیق از طرح پزشک خانواده دست یابند.
وی اذعان داشت: مسئولان تامین اجتماعی و شبکه بهداشت و درمان باید در جمع مردم در نماز جمعه حضور یافته و در این تریبون پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های مردم در خصوص بیمه تامین اجتماعی و طرح پزشک خانواده باشند.
بهبهانی‌پور در ادامه ضمن گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: مدرسه و خانواده دو کانون تربیتی و اهداف تربیتی نسل جوان بوده که باید هماهنگی و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته و با افق‌های فکری و دغدغه‌های نزدیک به هم فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه اگر این دو نهاد با هم تعامل نداشته باشند روحیه تربیت نسل جوان و فرزندان جامعه به مشکل مواجه خواهد شد، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های همکاری خانواده و مدرسه این است که اولیا و مربیان در یک جمع صمیمانه و دوستانه رفتارهای خانواده با فرزندان را تبیین و خانواده‌ها را با الگوی تربیتی آشنا کنند.
امام جمعه هندیجان در پایان با بیان اینکه استقبال خوب و پرشور مردم از رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان آمریکا و یاوه گویان بود، تصریح کرد: مردم ما بار دیگر نشان دادند پشت ولی فقیه خود را خالی نکرده و تا آخرین لحظه از ایشان تبعیت و حمایت می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *