امام جمعه آبادان: موج سوم بیداری تا قلب اروپا و آمریکا رسیده است

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه اظهار داشت: موج بیداری اسلامی حتی تا رژیم غاصب صهیونیستی پیش رفته و پایه‌های کاخ سفید بیشتر به لرزه درآمده است.
وی جنبش وال استریت را اعتراض مردم کشورهای سرمایه داری علیه فساد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: این جنبش ابتدا از بخش‌های جنوبی خلیج فارس و آفریقا آغاز شد و بعد از آن به کشورهای اروپا و آمریکا و اسرائیل غاصب در قلب فلسطین اشغالی کشیده شده است.
خطیب جمعه آبادان تصریح کرد: جنبش وال استریت بر اساس فراخوان مردمی از فردا در قلب تل‌آویو علیه نتانیاهو نخست وزیر منحوس رژیم جعلی صهیونیستی انجام می‌شود.
محمدی اصفهانی در ادامه خطبه‌ها همچنین به تقویم ۳۰ساله تحریم علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها در کشور ما بیشتر موجب شکوفایی استعدادهای جوانان ما در تمامی عرصه‌ها شده است.
وی سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را برکت و نعمتی بزرگ برای مردم این استان دانست و افزود: حضور ایشان در این استان هم در زمینه معنوی و وحدت و هم برای هم آوایی بهتر تمام بخش‌های دولتی تاثیر بسزایی دارد.
آیت‌الله محمدی اصفهانی استقبال بی‌نظیر مردم ولایت‌مدار کرمانشاه از مقام معظم رهبری را اوج بصیرت مردم در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: مردم همواره نشان داده‌اند مدافع جدی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.