امام جمعه بهبهان: استقبال کرمانشاهی‌ها از ولی فقیه تجدید میثاق با انقلاب بود

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی دهموردی در خطبه‌های این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های فردی و اجتماعی، از دنیا طلبی، رفاه طلبی و تکاثر به عنوان منشا بدبختی‌های امروز، دیروز و فردا نام برد و اظهار داشت: در صورت عدم رعایت و دقت در این خصوص این عوامل در آینده نیز منشا گمراهی و هلاکت انسان خواهند بود.
وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه نیز گفت: کرمانشاه استانی است که نمونه همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب با زبان‌های گوناگون بوده که سال‌های سال با اتحاد و برادری در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.
موسوی دهموردی استقبال پرشور و کم نظیر مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه از رهبر و مراد خود را صحنه‌های بی بدیل میثاق دوباره امت با امام مقتدای خویش دانست و تصریح کرد: این میثاق دوباره به جهانیان ثابت کرد که این ملت هیچ‌گاه به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی پشت نخواهند کرد و چون گوهری گرانبها از آنها مراقبت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: این صحنه‌های به یاد ماندنی نشان دهنده پیوند عمیق و ناگسستنی ملت با اسلام، ولایت فقیه و همه ارزش‌هایی است که برای آنها جان فشانی کرده‌اند.
امام جمعه موقت بهبهان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان ابراز داشت: لازمه موفقیت جامعه تعامل و همکاری هرچه بیشتر اولیا با آموزش و پروش بوده که این تعامل در فرآیند تعلیم و تربیت نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به بحث اتحادیه اروپا در خصوص اعمال تحریم‌های دیگر علیه ۲۹ نفر از مقامات ایران تصریح کرد: آمریکا همزمان در اقدامی ناشیانه و هماهنگ، با اتهام زنی علیه دو نفر از ایرانی‌های آمریکا تبار مبنی بر سوء قصد سفیر عربستان در آمریکا اهداف خاصی را دنبال کرده که قابل تامل است.
موسوی دهموردی افزود: اقدامات تحریک آمیز و تحریم از سوی اروپا و آمریکا اقدامی تکراری و بی اثر بوده و ذره‌ای در ایمان و باورهای ملت ایران اسلامی در راه و هدفی که برای مبارزه بی امان با استبداد و استکبار شروع کرده‌اند، خللی به وجود نخواهد آورد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این اقدامات ناشیانه نشانه تاثیر عمیق حرکت انقلاب و مقاومت ملت ایران در طی بیش از ۳۰ سال گذشته در میان همه ملت‌های آزاده جهان است.