اعضای جدید شورای شهر ماهشهر مشخص شدند+ اسامی

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: با پایان شمارش آرا، اعضای جدید شورای این شهر مشخص شدند.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماهشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش جدی مسئولان شعب اخذ رای، اعضای جدید شورای اسلامی شهر مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: با پایان شمارش آرا مینا افشون، نافع آلبوغبیش، مجاهد نظارات، حسن دوستان، کامران رئیس قنواتی، ناصر فیصلی زاده، سعید حیاتی، نعمت اله قنواتی، محمد عبادی، قدرت اله سلطانی و سید علیرضا شیرمری به عنوان اعضای جدید شورای اسلامی شهر ماهشهر انتخاب شدند.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: بر این اساس میزان مشارکت مردم این شهرستان نسبت به دوره قبل در انتخابات افزایش هفت درصدی نشان می‌دهد.

حیاتی تصریح کرد: در حالی که میزان مشارکت مردم ماهشهر در آخرین انتخابات که مربوط به مجلس است ۵۴ درصد بوده در انتخابات ۲۴ خردادماه این میزان مشارکت به ۶۱ درصد رسیده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • م.ا حضورپرشور مردم درانتخابات دوگریه دارد!! یکی اشک شوق ما ودیگری بغض بشکفته دشمنان داخلی وخارجی
    • ناشناس خیلی با حالی بشین سیر برای خودت گریه کن و دلت رو خوش کن به گریه انداختنِ دشمنامون!!!!!
  • يك ماهشهری برای بنده بسيار عجيب ميباشد كه چرا ما مردم ماهشهر از يك سوراخ چندبار گزيده ميشويم!!!!!! برخي از اعضایی كه قبلا در شورای پيشين امتحان خود را پس داده اند و كار خاصی نكردند متاسفانه دوباره به شورای شهر راه يافته اند و اين نشان از عدم وجود بينش شهری و وجود انتخابهای قبيله ای و عشيره ای در ماهشهر ميباشد. جای جوانان و پرشور و باسوادی همچون احمد قنواتي و محمدهادی برمك در شورای شهر ماهشهر خالي ميباشد. به اميد داشتن ماهشهری آباد و مردمی آگاه در ماهشهر
    • ناشناس شما بسیار بسیار بیجا سخن گفتین
  • علی اقای یک ماهشهری حرف حرف عشایر و قبیله ای نیست!چرا فکر می کنید اونایی که قبلا جز شورای شهر بودن همه دزد و ادم خوبی نبودن؟یعنی شما دیدتون به همه بد است من یکی را می شناسم که واقعا داره به ماهشهر و شهرک های میرسه من خیلی از این شورای شهر قدیمی را می شناسم که فقط برای نیت دزدی امدن نه نیت کمک به شهر و مردم شهر هست.
  • نا امید شدم با این انتخاب ازماست که بر ماست .تعجب این جاست که چرا چند روز دیگه باید از دست این افراد که خودمان انتخاب کردیم ان هم با چه شور و اشتیاقی و چه تبلیغاتی .پشیمان شویم وپشت سر آنها حرف بزنیم .بخدا انتخاب برای خدمت نبوده .هرچه بوده برای خدمت نیست .کسی که یک رای را با دادن .......کسب کند برای خدمت آمده .؟
  • سازمان جمعیت سبز جوانان ایران ضمن تبریک بمناسبت مبلادحضرت علی اکبروروزجوان/انتخابات شورای جوانان اهواز(جمعیت سبز جوانان ایران)درتاریخ14/4/92برگزارمیشود،کلیه جوانان علاقه منداهوازی جهت کاندیداشدن خودمیتوانندمشخصات خودرا(نام ونام شهرت-تاریخ تولدروز،ماه،سال،-نام پدر-کدملی-تحصیلات)رابه شماره های پیامک جمعیت{09167888874=و=09360008240}ارسال نمایند/مهلت ارسال مشخصات تامورخه 10/4/92میباشد-تاییدیه اعضاتوسط سامانه به کاندیداها محرمانه ارسال میشود./(روابط عمومی سازمان جمعیت سبز جوانان ایران)