امیری: حامیان روحانی در ماهشهر بسیار پرشورند/ بهترین راه تغییر، صندوق های رای میباشند

خورنا: قاسم امیری بیان داشت: با اجماع بر روی حسن روحانی و حمایت بزرگان، توانستیم شوری به مراتب بالاتر از سال ۸۸ در مردم ایجاد کنیم.

DSC_2107

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان ماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: با توکل به خدا و با همت جمعی از جوانان عزیز و فعالان شهر، ستاد انتخاباتی دکتر روحانی هرچند با تاخیر زیاد ولی با شور و نشاط خوبی در ماهشهر افتتاح شد.

امیری بیان کرد: در همین مدت کم توانستیم ۳ ستاد فعال در شهرستان افتتاح کنیم که شامل ستاد مرکزی ماهشهر، ستاد ناحیه صنعتی ماهشهر و ستاد شهر چمران میباشند که با استقبال بسیار خوب همشهریان رو به رو شد.

وی ادامه داد: به نظر میرسد موج مورد انتظار در حال نزدیک شدن است و به یاری خداوند در روز جمعه ۲۴ خردادماه به اوج سیر صعودی خود خواهد رسید.

امیری بیان داشت: با اجماع بر روی حسن روحانی و حمایت بزرگان، توانستیم شوری به مراتب بالاتر از سال ۸۸ در مردم ایجاد کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ماهشهر تصریح کرد: امروزه جامعه ما دچار رخوت، بیماری و افسردگی ناشی از تنفس در یک فضای ناخوش میباشد. دم نامطبوع ناشی از کج اندیشی ها، کج روی ها و مدیریت ضعیف و ناتوانی که در واقع مملکت را به این روز انداخته است.

وی اظهار داشت: دم نامطبوع خودستایی و خودشیفتگی، دم خفه کننده دروغ، دم مشمئز کننده نادانی و ناتوانی به طرز عجیبی در ریه های این جامعه مانده است و جامعه را مریض و افسرده کرده است.

امیری ادامه داد: این دم محبوس نیاز به یک تنفس عمیق و یک بازدم مفرح دارد که به یاری خداوند در روز ۲۴ خردادماه این مهم تحقق خواهد یافت.

امیری گفت: معتقدیم که برای بسط و توسعه دموکراسی باید از حداقل پتانسیل های موجود استفاده کرد و هیچکاه ناامید نشد. اگر از وضع موجود ناراضی هستیم، بهترین راه تغییر صندوق های رای میباشد هرچند نگرانی هایی بخاطر وقایع گذشته ممکن است وجود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ماهشهر خاطرنشان کرد: فکر نمیکنم با توجه به شرایط بین المللی و شرایط بد داخلی، اراده ای بخواهد خلاف نظر مردم اعمال سلیقه بکند. به هر حال تمام نامزدهای موجود مورد وثوق نظام بوده و مورد تایید شورای نگهبان هم قرار گرفته اند.

امیری افزود: رهبری نظام هم تاکید موکدشان خلق حماسه ای عظیم است که انشالله همه مردم ایران در ۲۴ خردادماه اراده میکنند و از حق طبیعی خود استفاده کرده و دوم خردادی دیگر می آفرینند.

وی سخنان خود را با شعری از حافظ به پایان رساند: مسلمانان مرا وقتی دلی بود، که با وی گفتمی هر مشکلی بود، به گردابی چو می افتادم از غم، به “تدبیر”ش، “امید” ساحلی بود.