فیوضی: شهرستان حمیدیه آماده برگزاری انتخابات است

خورنا: فرماندار حمیدیه گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه با اشاره به تکرار شدن حماسه ۲۴ خرداد در کشورمان اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی هر کس با ولایت زاویه داشته، عاقبت به خیر نشده است و این موضوع به عینه برای مردم و مسئولان به اثبات رسیده است.

وی افزود: بار دیگر حماسه سیاسی ۲۴ خرداد در انتظار مردم همیشه صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی است و شهروندان حمیدیه نیز به نوبه خود سهم قابل توجهی در این مسیر سیاسی ـ اجتماعی ایفا خواهند کرد.

فرماندار حمیدیه بیان کرد: معیارها و شاخص‏های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری ملاک و معیار ماست و هیچ نیرویی نمی‌توانند مانع از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای شود.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است، تصریح کرد: جلسات توجیهی برای ناظران و نمایندگانی که پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت برگزار شده و هیچ مشکلی در این زمینه سد راه نیست.

فیوضی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم بیش از پیش امنیت انتخابات را تامین کنند و با حضور گرم خود انتخابات امسال شوراها و ریاست جمهوری را حماسی‌تر برگزار کنند.