متقاضیان وام مشاغل خانگی ۱۰ روزه به بانک معرفی می‌شوند

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، فرخ غنیمی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان خرمشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق ابلاغیه وزارت کار و امور اجتماعی میزان سرانه اعتبار و سهمیه افراد تعیین شده، برای هر دستگاه اجرایی به تفکیک شهرستان تخصیص داده شده است.
وی افزود: با توجه به فرصت کم باقی مانده از مهلت پرداخت تسهیلات، برای معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل، دستگاه‌های اجرایی باید پرونده‌های متقاضیان را در اسرع وقت به اداره کار و امور اجتماعی ارسال کنند.
کارشناس مسئول ستاد مشاغل خانگی خوزستان ادامه داد: در هنگام ارسال پرونده‌ها ستاد مشاغل استان با انجام بررسی‌ها و استعلام‌های مورد نیاز در عرض ۱۰ روز متقاضیان را به بانک معرفی خواهد کرد.
در ادامه این جلسه رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان خرمشهر نیز در این باره گفت: با توجه به مصوبات جلسه اول در خصوص راه‌اندازی مشاغل خانگی، برای اطلاع‌رسانی مردم با همکاری فرمانداری اطلاعیه‌ای از طریق صدا و سیمای مرکز آبادان اعلام شد.
علی نقی فرضعلی‌وند افزود: علاوه بر این دستگاه‌های اجرایی نیز موظف شدند در تابلو اعلانات اداره خود اطلاعات مورد نظر را در اختیار ارباب رجوع قرار دهند.
رئیس مرکز بهداشت و درمان خرمشهر نیز در ادامه جلسه گفت: با توجه به حساسیت بهداشتی و سلامت مردم تهیه و توزیع مواد غذایی طبق دستورالعمل وزیر بهداشت در خصوص ضوابط بهداشتی مشاغل خانگی مجاز به اداره کار و امور اجتماعی ارسال شده است.
مهرداد پاریان زیتونی افزود: در این راستا به منظور حفظ سلامت مردم باید دقت لازم را برای دادن مجوز اشتغال خانگی به عمل آید.