مسائل فرهنگی آغاجاری به صورت زیربنایی پیگیری شود

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضا ابوعلی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آغاجاری یکی از راهکارهای مهم برای رفع مشکلات فرهنگی آغاجاری را شهرستان شدن آن عنوان کرد و اظهار داشت: با شهرستان شدن آغاجاری زمینه افزایش امکانات فرهنگی در این شهر فراهم خواهد شد.
وی افزود: حل مشکلات و کمبودهای بخش فرهنگی نیاز به فعالیت جدی مسدولان دارد و باید با مدیریت و نظارت مستمر و با میدان دادن به جوانان از اختلاف و تفرقه در مسائل جاری و فرهنگی پرهیز کرد.
امام جمعه بهبهان در ادامه خاطر نشان کرد: فقر و محرومیت فرهنگی بایستی با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی و همچنین اختصاص اعتبارات مورد نیاز رفع شود.
ابوعلی افزود: مسائل فرهنگی آغاجاری باید به صورت زیربنایی پیگیری و برای حل آنها چاره‌اندیشی کرد.
وی اظهار داشت: مشکلات مردم در بخش فرهنگی و همچنین سایر بخش‌ها با مسائل سیاسی حل نمی‌شوند و باید در این خصوص شفاف عمل کرد و به مردم پاسخ صریح و روشن داد.
امام جمعه بهبهان در ادامه در خصوص وقوع برخی جرایم در سطح منطقه به ویژه قتل نفس تصریح کرد: از آنجا که مسئله قتل نفس نیاز مبرم به ریشه یابی دارد باید به دنبال راه حل اساسی باشیم و رسیدگی به این امور از مسائلی است که باید توسط شورای فرهنگی پیگیری شود تا ان شاءالله در آینده کمتر شاهد چنین مسائلی باشیم.
وی به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال‌جاری اشاره کرد و گفت: این انتخابات از زوایای مختلف دارای اهمیت فروان است.
وی گفت: مردم همواره بامشارکت پرشور خود در انتخابات‌های مختلف وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند.
ابوعلی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید با تلاشی جدی زمینه برگزاری انتخابات سالم و توام با امنیت و همچنین پر شور را فراهم کند.
وی خواستار نقش‌آفرینی همه آحاد جامعه برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات و همچنین گرم شدن تنور رقابت‌ها در این دوره از انتخابات شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *