باشگاه صنعت نفت به داوری دیدار با پرسپولیس اعتراض کرد

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری مهر: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: این باشگاه با ارسال نامه ای اعتراض خود را به داوری دیدار دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس اعلام کرده است.

علیرضا خلیلی نیا اظهار داشت:‌ باشگاه صنعت نفت آبادان با ارسال نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اعتراض خود را نسبت به داوری دیدار با پرسپولیس تهران به این کمیته اعلام کرد.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: در بازی ما با پرسپولیس داور در چند صحنه دچار اشتباهاتی شد که از دید ما می‌توانست بر روند بازی تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: از این رو ما روز گذشته با ارسال نامه ای، اعتراض خود را نسبت به این مسئله به کمیته داوران اعلام کردیم و امیدواریم رئیس کمیته داوران با عدالت خود نسبت به این قضیه اقدامات لازم را انجام دهد.

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک به سود قرمزپوشان به پایان رسید و در آن پرسپولیس به اولین پیروزی خود در این فصل دست یافت.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین گفت: پس از دیدار با پیروزی تهران و چهار روز تعطیلی تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، از امشب در زمین پیروز آبادان تمرینات این تیم آغاز می شود.

صنعت نفت در هفته ششم مسابقات لیگ برتر روز هجدهم شهریور از ساعت ۲۰ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان فولاد خوزستان است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *