نامه جوانان آغاجری به رضایی: محبت تو در دلهای ما است

خورنا: محبت تو در دلهای ما است

رضایی فرزند صالح ایران زمین ، حامی ولایت ، با دستان عشایری است آماده راه انداختن چرخهای مملکت باش

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا (آیه ۹۶ سوره مبارکه مریم)
کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده اند، به زودی (خدای) رحمان برای آنان محبّتی (در دل ها) قرار می دهد.

آن روز که آمدی موجی از امید و شوق چشمان ناامیدمان را امیدوار کرد . امید را از چشمان خسته و پر دغدغه ات به ما تزریق کردی .

وقتی شنیدی که خانواده هایی در این شهر زندگی می کنند که برای تهیه نان خود ، حساب دفتری با نانوایی شهر دارند ، آثار تعجب در چهره ات ، نشان از غوغایی درونی می داد .
خدایا ; نام آغاجاری که خود یک برند نفتی معتبر جهانی است ، امروز مقارن با محرومیت و فراموشی شده است . یادمان می آید که نهضت امام (ره) با اعتصاب کارگران نفتی ، چگونه کمر رژیم طاغوت را شکست . آن روز (دی ماه ۵۷)در گیری های همین مردم محروم را با چکمه پوشان شاهنشاهی را فراموش نخواهیم کرد که حتی اقرار رادیوهای نظام سلطه را نیز به همراه داشت .
جوانان محروم همین منطقه چه رشادت ها و شجاعت هایی در جنگ تحمیلی از خود نشان دادند . شهدا و جانبازان و اسرایی که تقدیم انقلاب خود نمودند .

بفرموده پیر جماران و مقام معظم رهبری ، آنجا که وظیفه مردم است ، مردم تمام و کمال دین خود را ادا می کنند ، اما آنجا که وظیفه مسئولان است تاکنون اینچنین نبوده است .
انقلاب ما ، باعث عزت و سربلندی ایران و اسلام شده است ، مردم محروم آغاجاری نیز دوست دارند ، نسیم سازندگی و عمران و عزتمندی را در سایه انقلابشان مشاهده کنند .

«ما فراموش نشده ایم»
همان یک عکس که از محرومیت آغاجاری نشان دادی ما را بس است . این محبت ، آغاز شور و شیدایی است . تو به ما غزت دادی و گفتی که فراموش نشده اید !!!
می گویند سیاه نمایی نکنید ، میگوییم بیاییم سیاه زدایی کنیم ، آیا نشان دادن تصویر خیابان یک شهری که ای برادر عزیز ، شما آنرا سیاه یافته ای ، جرم است ؟! آیا اگر این یک خیابان بهترین خیابان آن شهر باشد ، آیا باز هم تو ای بزرگوار ، آن را سیاه نمایی مینامی؟!

حتما نه ! شاید اصلا در تصورتان نیاید که اینچنین نتیجه گیری می کنی . بله ای برادر ، ای آنکه اگر تو هم بیایی و ببینی مکان های پست تر از آن را ، خانه های گلی را ، کوچه های بی حساب و کتاب را و …. آنگاه نه تنها آنرا سیاه نمایی نمی دانی ، بلکه گوشه ای از واقعیت تلخ ، ثروت آورترین نقطه این سرزمین خواهی یافت . آغاجاری ، نامی که در نقشه های نفتی جهان ، برند خاص خود را دارد . نامی که کارشناسان نفتی جهان ، چه تصوراتی از شهریت و مدنیت آن در ذهن می پرورانند . شهری که تاکنون یک وزیر نفت آن را از نزدیک ندیده است !
آری عزیزم ، ما فرزندان انقلاب باید چالشهای پیش پایمان را خود بر زبان بیاوریم تا برای آن فکری نماییم . آیا خدمت این است که همه جا را باغ سبز معرفی کنیم ؟ و از بیان واقعیت ها گریزان باشیم ؟

امسال را رهبر معظم انقلاب ، سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامیده اند ، در حماسه باید طرحی نو در اندازیم .
امید مردم ، بستری است برای ایجاد حماسه و حرکت و شور . مردمی که با همه ناملایمات و بی عدالتی ها ، ساخته اند ، اما اینک امید و نشاط را در پیش روی خود می بینند که هنوز فراموش نشده اند .

هنوز فرزندان صالح ایران زمین زنده اند و از دیدن رنج زنان و مردان ، خواهران و برادران خود ، قرار نخواهند گرفت .
همه به پای صندوق های رای می آییم و مصداق حماسه سیاسی ( انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲) را پرشورتر از همیشه خواهیم کرد .

جوانان آغاجاری