نصب چراغ روشنایی در ۲۵ کیلومتر از معابر هندیجان

خورنا: اسماعیل شعبانی امروز در گفت‌وگو با فارس در هندیجان با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از درخواست‌های مکرر مردم افزایش میزان روشنایی معابر شهر هندیجان بود که این موضوع از مدت‌ها پیش در دستور کار این اداره قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد:  به منظور سامان دهی روشنایی معابر عمومی در هندیجان بیش از۵۰ دستگاه پایه تلسکوپی، ۸۵۰ عدد لامپ ۲۵۰ واتی سدیمی و جیوه‌ای در معابر و خیابان‌های این شهر نصب شد.
مدیر توزیع برق شهرستان هندیجان در ادامه تصریح کرد: در این زمینه بالغ بر ۲۵۰ عدد چراغ روشنایی نیز در سطح معابر روستاهای مختلف هندیجان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شعبانی با اشاره به اینکه این اداره در طول فصل تابستان تمام تلاش خود را برای عدم قطع برق کرد افزود: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون هیچگونه قطعی برق برنامه‌ریزی شده نداشتم مگر بر اثر حادثه‌ای قطع منطقه قطع شده باشد.
وی یکی از مشکلات جدی در سطح شهرستان هندیجان را سرقت کابل‌های برق عنوان و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سرقت تجهیزات و وسایل مربوط به توزیع برق توسط افراد سودجو مراتب به مسئولان مربوطه سریعا اطلاع دهند.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید نیروی انتظامی و همچنین دستگاه قضایی قطعاً با مجرمان در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.
مدیر برق شهرستان هندیجان در ادامه از مردم خواست بدهی برق مصرفی خود را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.
وی گفت: شهروندان هندیجانی با پرداخت به موقع بدهی‌های خود موجب ارائه خدمات بهتری از طرف پرسنل توزیع برق خواهند شد.
شعبانی در پایان با اشاره به کاهش جدی میزان مصرف برق خانگی بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: تاثیر قانون هدفمندی یارانه‏ها در بخش مصرف برق مثبت بوده و پس از اجرای این قانون، در بخش تعرفه برق خانگی شاهد کاهش مصرف بوده‏ایم.
وی ابراز امیدواری کرد شاهد کاهش روزافزون میزان مصرف برق توسط مردم باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حاج باقر احمدیان با سلام و عرض تسلیت جانباختگان ساختمان متروپل آبادان عزیزان ما ساکنین روستای دهملا بزرگیم خیابانها کم نورتر سوت کور البته نه همه شوند هرچه زنگ می زنیم کسی جوابگومان نیست وگوشی را برنمی دارن و پیامک هم زدیم به مدیریت اهواز وناهشهر مخصوصآ خیابانی که منتهی به شاه زاده عبدالله ع زیارتگاه روستایی پیرانی شبا میرم جهت زیارت لطف کنید تعویض کنید باورت شه صواب داره