مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از پرداخت تسهیلات کم بهره به زنان روستایی خبر داد

خورنا: حمید مسعودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های جدی دولت توجه ویژه به روستائیان و کمک به حل مشکلات این قشر زحمتکش جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: اعطای کمک‌های مختلف در قالب تسهیلات کم‌بهره و یا بلاعوض به کشاورزان و روستائیان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای افزایش کار و تلاش در بخش روستایی است.
مدیر جهادکشاورزی هندیجان تصریح کرد: برای کمک به زنان روستایی وزارت جهاد کشاورزی برنامه پرداخت تسهیلات کم‌بهره را به این عده در دستور کار خود قرار داده است.
وی اظهار داشت: این تسهیلات اهدایی به منظور ایجاد اشتغال خانگی توسط زنان سرپرست خانواده پرداخت می‌شود.
مسعودی در ادامه به راه‌اندازی صندوق زنان روستایی اشاره و تصریح کرد: صندوق زنان روستایی با عضوگیری از زنان روستایی تشکیل شده و این عضوگیری و افزایش اعضا با برگزاری جلسات متعددی که در بین زنان روستائی صورت گرفته است.
وی گفت: مبلغ پرداختی این تسهیلات ۵ میلیون ریال بوده که سه درصد کارمزد دارد.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خاطرنشان کرد: تسهیلات یاد شده به تمام اعضای صندوق برای ایجاد مشاغل خانگی پرداخت می‌شود تا زنان نیز بتوانند دوشادوش مردان به کار و تلاش بپردازند.
مسعودی افزود: اداره جهاد کشاورزی هندیجان آمادگی خود را برای ایجاد این صندوق‌ها و همچنین پرداخت این تسهیلات در تمام روستاها را دارد و امیدواریم روستائیان هر چه سریع‌تر در این زمینه با این اداره همکاری خود را اعلام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *