عملیات اجرایی پروژه معلم‌سرای شادگان نباید متوقف شود

خورنا: سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: نوسازی مدارس شادگان باید با اقدام جدی شهرداری و اداره نوسازی مدارس شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد امکانات مورد نیاز نیروهای آموزشی عملیات و روند اجرایی پروژه معلم‌سرای شادگان تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود.
فرماندار شادگان از مسئولان خواست در راستای تسریع در اجرای این پروژه با مسئولان اجرایی پروژه تعامل و همکاری داشته باشند.
وی افزود: براساس مذاکرات انجام شده مقرر شد اداره نوسازی ظرف دو ماه آینده نسبت به پرداخت عوارض به شهرداری اقدام کند.
فیوضی ادامه داد: کمبود فضاهای آموزشی در حال حاضر یکی از مشکلات فراروی آموزش و پرورش شادگان است که امیدواریم مسئولان در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: اداره نوسازی مدارس شادگان متعهد شده تا پایان نیمه نخست آبان‌ماه چند مدرسه را به اداره آموزش و پرورش این شهرستان تحویل دهد.
فرماندار شادگان در ادامه گفت: میز، صندلی و ملزومات اداری از دیگر موارد مورد نیاز آموزش و پرورش شادگان است که در این زمینه فرمانداری پیگیری‌های لازم را انجام داده است.
وی با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای پروژه‌ها اضافه کرد: رمز موفقیت در کارها تعامل و همکاری میان مسئولان در اجرای پروژه‌های عمرانی است.
فیوضی اظهار داشت: افزایش فضاهای آموزشی سطح شهر باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد و در این زمینه باید اقدام جدی صورت گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های صورت گرفته امسال شاهد افزایش تعداد فضاهای آموزشی و فرهنگی سطح شهر باشیم.
فرماندار شادگان دانش‌آموزان را سرمایه‌های جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید سطح کیفی و کمی آموزش و پرورش دانش‌آموزان را با همکاری و تعامل ارتقا دهیم.
وی افزود: امیدواریم امسال با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم گامی مثبت در جهت ارتقای سطح آموزش و پرورش شادگان برداریم البته این مسئله نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های محلی و استانی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *