نفت امیدیه در لیگ تیروکمان کشور شرکت می‌کند

خورنا: سرمربی تیرو کمان باشگاه نفت امیدیه از شرکت این باشگاه در مسابقات تیروکمان کشور خبر داد.

بهزاد فولادوند در گفتگو با خبرنگار مهر در امیدیه اظهار کرد: لیگ (خارج از سالن) تیرو کمان کشور امسال با ۱۱ تیم از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

فولادوند یادآور شد: این لیگ در هفته نخست در تاریخ ۲۹ خردادماه جاری برگزار می‌شود که اصفهان میزبان کلیه مسابقات خواهد بود. میانگین سنی ورزشکاران تیم نفت ۳۷ سال است.

سرمربی تیرو کمان باشگاه نفت امیدیه تصریح کرد: تیراندازی با کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار می‌شود که باشگاه نفت امیدیه در بخش آقایان رشته ریکرو شرکت می‌کند.

فولادوند یادآور شد: نادر رحمانپور، قدرت آقاجری، حسین سپهی، علی برمک، کرامت شیرعلی و شهرام آلبوعبادی در لیگ تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: ورزشکاران این باشگاه در اولین حضور خود در مسابقات استان خوزستان تا آخرین مسابقه قهرمانی استان همواره جزء نفرات برتر استان بودند به طوری که در مسابقات جام آزادسازی خرمشهر امسال در رشته ریکرو به مقامهای اول تا چهارم دست یافتند.

سرمربی باشگاه نفت گفت: تعداد ورزشکاران حاضر در باشگاه ۲۴ نفر بوده که در این دوره با شش ورزشکار کاملا بومی که از پرسنل شرکت نفت هستند قرارداد داخلی بسته شده است.

فولادوند توضیح داد: اعضای تیم به صورت منظم پنج جلسه در هفته تمرین دارند که با توجه به مشغله کاری ورزشکاران و گرمای هوا، این تمرینات بین ساعات ۱۸ تا ۲۲ در مجموعه ورزشی شماره دو شرکت نفت امیدیه برگزار می شود.

به گزارش مهر، باشگاه تیراندازی با کمان نفت امیدیه از اواخر بهمن ماه ۱۳۸۹ به طور رسمی فعالیت آموزشی خود را زیر نظر امور ورزش شرکت نفت و گاز این شهرستان آغاز کرد. این تیم در اواخر سال ۹۰ که هنوز ورزشکاران این باشگاه از امکانات حرفه ای برخوردار نبودند در لیگ داخل سالن کشور شرکت کردند.