مهاجم آسیایی در آستانه پیوستن به صنعت نفت

خورنا: علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مقابل شاهین بوشهر که قرار بود روز جمعه برگزار شود به خاطر مسابقه تیم ملی در مقابل بحرین و استراحت بیشتر بازیکنان ملی‌پوش به روز شنبه بیست‌وسوم مهر ماه موکول شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تیم فوتبال شاهین بوشهر با توجه به تغییرات ایجاد شده مدیریتی و فنی با کادری جدید به دیدار صنعت نفت می‌آید ولی با تمام این مسائل شک نکنید که ما در روز شنبه با حریف سختی مسابقه می‌دهیم.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان از بازی این تیم در مقابل شاهین بوشهر گفت و افزود: به دنبال آن هستیم که با پیروزی در مقابل شاهین، روند ترتیبی به پیروزی‌های خانگی داده و هواداران خود را خوشحال کنیم.
وی از آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قبل از رویارویی با شاهین بوشهر گفت و خاطرنشان کرد: امید شریفی‌نسب را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم، علی ممبینی به دلیل مسائل انضباطی از سوی غلامحسین پیروانی از حضور در این مسابقه محروم شده و والری آلکسانیان نیز در برای حضور در مسابقه تیم ملی کشورش راهی ارمنستان شده است.
خلیلی‌نیا با اشاره به وضعیت حبیب دهقان؛ دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: این بازیکن از ناحیه کمر آسیب‌دیده ولی مشکلی برای بازی در روز مسابقه مقابل شاهین نداشته و در صورت صلاحدید سرمربی می‌تواند بازی کند.
وی در ادامه از احتمال حضور یک بازیکن جدید به ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت خبر داد و افزود: یک مهاجم سرعتی آسیایی را با توجه به مصدومیت روح‌الله عرب به لیست خود اضافه می‌کنیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان تصریح کرد: تنها منتظر تایید نهایی این بازیکن از سوی پیروانی بوده ولی با توجه به اینکه احتمال جذب این مهاجم از سوی دیگر تیم‌ها نیز وجود دارد، ترجیح می‌دهیم تا هفته آینده نام و ملیت وی را اعلام نکنیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه بیست‌وسوم مهر ماه، میزبان شاهین بوشهر است.