باند فحشا در آبادان منهدم شد

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان از انهدام باند فساد و فحشا در این شهرستان خبر داد.

اصغر مهرنیا گفت:‌ افرادی که با دائر کردن مراکز فساد و فحشا، مبادرت به اغفال زنان و مردان می‌کردند با زیرکی ماموران نیروی انتظامی آبادان در یکی از مناطق شهر شناسایی و با حکم قضایی دستگیر شدند.

وی ادامه داد:‌ این افراد که با چاپ کارتهای ویزیت با عناوین مشکوک و با درج تنها یک نام و شماره تلفن، اقدام به جذب مشتری برای مراکز فحشا می کردند، با گزارشی که از سوی پلیس اطلاعات و آگاهی آبادان ارسال شد، شناسایی و با دستور بازپرس شعبه اول تیم دادسرا طی عملیات پلیسی دستگیر شدند.
مهرنیا با اعلام اینکه باند مذکور منهدم شده گفت:‌ هنگام بازرسی از این مرکز تعدادی زن و مرد سابقه دار دستگیر و روانه زندان شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا از انتقال مقادیری اسلحه توقیف شده در این شهرستان به انبار اسلحه دادگستری در اهواز خبر داد.
غلامی گفت: در راستای ساماندهی وضعیت اسلحه و مهمات مکشوفه در سطح استان طبق هماهنگی صورت گرفته با معاونت دادسرای شهرستان اهواز، تعداد ۸۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و مهمات مکشوفه، به انبار دادگاه انقلاب اهواز ارسال شد.
وی افزود: ‌تعدادی از این سلاحها از چند سال پیش به صورت بلاتکلیف در انبار پلیس اطلاعات این شهرستان باقی مانده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *