زمان و مکان سخنرانی های قنواتی در ماهشهر/ جمعه، تجمع هواداران

خورنا: زمان و مکان سخنرانی ها و نشست های تبلیغاتی مهندس احمد قنواتی در ماهشهر تا روز دوشنبه اعلام شد.

به گزارش خورنا، ستاد تبلیغاتی مهندس حاج احمد قنواتی در انتخابات شورای شهر ماهشهر به صورت رسمی فعال شد و برنامه های سخنرانی های وی تا روز دوشنبه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، ۵شنبه ۱۶ خرداد در اولین روز از تبلیغات رسمی کاندیداهای شورای شهر، اولین سخنرانی قنواتی در مسجد مهدیه صاحب الامر (صاحب الزمان) واقع در خیابان مهدیه، فاز ۵ بین نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

همچنین در روز جمعه، راس ساعت ۶ در مسجد امام حسن مجتبی واقع در خیابان طالقانی، خیابان کارگر یک، هواداران و اعضای ستاد تبلیغاتی احمد قنوانی تجمع خواهند کرد. بنا است در این تجمع، شرح فعالیت های ستاد تبلیغاتی، تقسیم کار بین هواداران و اعضای ستاد و همچنین هماهنگی اعضای ستاد جهت تبلیغات انجام گیرد.

در روز شنبه نیز، بعد از نماز مغرب و عشا، قنواتی در بین نمازگذاران و هواداران خود در مسجد امام حسن مجتبی به ایراد سخنرانی و ارائه برنامه های خود میپردازد.

وی در روز دوشنبه نیز در مسجد امام رضا واقع در فاز دو پس از نماز مغرب و عشا سخنانی را ایراد خواهد کرد.

گفتنی است دیگر برنامه های تبلیغاتی مهندس قنواتی از طریق ستاد تبلیغاتی وی، پایگاه خبری خورنا و همچنین “وبسایت اطلاع رسانی احمد قنواتی” به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وبسایت اطلاع رسانی مهندس حاج احمد قنواتی جهت انتشار خبرهای مربوط به وی، خبرهای انتخابات شورای شهر ماهشهر و همچنین ارتباط با مستقیم با وی در آدرس www.haajahmad.ir فعال شده و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.