آغاز کلاس‌های توجیهی مأموران سرشماری در شادگان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان سعید فیوضی عصر امروز در آیین آغاز جلسات توجیهی مأموران سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … تاثیرگذار است.
وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آمار و ارقام صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سرشماری، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای اجرای این طرح بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندار شادگان افزود: باید اهمیت سرشماری نفوس و مسکن امسال به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم در اجرای این طرح حضوری فعال داشته باشند.
وی ادامه داد: مأموران سرشماری نفوس و مسکن باید در اجرای آمارگیری دقت و حوصله کافی به‌کار ببرند تا شاهد نتایج مطلوب اجرای این طرح باشیم.
فیوضی تصریح کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن بر اساس تصویب هیئت وزیران هر پنج سال یک‌بار با فرمان رئیس جمهور توسط مرکز آمار ایران انجام می‌گیرد و در همین راستا هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال‌جاری به مرحله اجرا در می‌آید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ نفر به‌منظور اجرای طرح سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: امیدواریم مأموران اجرای این طرح امسال مردم را نسبت به اهمیت ارائه اطلاعات صحیح توجیه کنند.
فرماندار شادگان اضافه کرد: از میان این میزان افراد ثبت‌نام شده با بررسی‌های به‌عمل آمده ۷۱ مأمور امسال طرح سرشماری نفوس و مسکن را در سطح شهرستان شادگان اجرا خواهند کرد.
وی اظهار داشت: احکام و دستورالعمل‌های لازم از سوی استاندار به فرمانداری ابلاغ شده و براساس همین دستورالعمل‌ها این طرح اجرا می‌شود.
فیوضی خاطرنشان کرد: احکام و دستورالعمل‌های صادر شده در کلاس‌های توجیهی به مأموران سرشماری منعکس می‌شود و امیدواریم با همکاری شهروندان شاهد نتایج مطلوب این طرح در سطح شهر و جامعه باشیم.
وی در پایان از مأموران اجرای طرح خواست نهایت دقت و اهتمام را در آمارگیری‌ها به‌کار ببندند و مردم را نیز در زمینه ارائه اطلاعات صحیح یاری دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *