حیات مقدم: فاضلاب بندر امام در وضعیت بحرانی قرار دارد

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری مهر: نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی وضعیت فاضلاب شهر بندرامام خمینی(ره) را بحرانی توصیف کرد و خواستار رسیدگی فوری به آن شد.

خلیل حیات مقدم اظهار داشت: بندر امام خمینی(ره) از دیرباز تاکنون مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته و با وجود ظرفیتهای فراوان، همچنان در مشکلات عمرانی٬ اقتصادی و معیشتی و… غوطه ور است.

وی درباره وضعیت و فعالیت صنایع پتروشیمی در منطقه٬ گفت: متاسفانه دولت نگاه مناسبی به ساخت مجمتع های پتروشیمی ندارد از این رو ظرفیتهای این مناطق هنوز ناشناخته مانده است.
حیات مقدم با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات حوزه انتخابیه اش یعنی شهرهای ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی(ره) مشکل بیکاری است٬ عنوان کرد: آمار بیکاری در بندر امام(ره) با وجود صنایع موجود بسیار بالا بوده که ناشی از به کارگیری نیروهای غیربومی در منطقه است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات مردم این حوزه انتخابیه٬ حل مشکل فاضلاب است٬ عنوان کرد: هم اکنون وضعیت فاضلاب بندر امام(ره) در برخی از نقاط بحرانی است.
این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: امیدوارم با اجرای طرح های نیمه تمام در راستای حل مشکل فاضلاب در آینده نزدیک شاهد حل مشکل دیرینه باشیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون جمعیت بندر امام(ره) افزون بر ۹۰ هزار نفر است٬ افزود: متاسفانه امکانات و زیرساختهای موجود در بندر امام(ره) پاسخگوی نیاز جمعیت ۹۰ هزار نفری این شهر نیست.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: دولت باید برای حل مشکل شهر بندرامام(ره) برنامه ریزی مناسبی را انجام دهد.