مناطق عملیاتی پذیرای یک میلیون دانش‌آموز

خورنا: عبدالمجید عقیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار داشت: این روزها مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس معطر به حضور نوجوانان و جوانانی است که دوران جنگ تحمیلی را فقط در کتاب‌ها و آرشیو فیلم‌ها دیده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: حضور یک میلیون دانش‌آموز از سراسر کشور در مناطق عملیاتی و یادمانی علاوه بر زنده کردن یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس باعث افزایش روحیه ایثار و ازخودگذشتگی نسل‌های جدید می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به استقبال گسترده دانش‌آموزان از حضور در کاروان‌های‌ راهیان سرزمین نور تصریح کرد: جای جای مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این روزها میزبان آینده‌سازان کشور شده است.
عقیلی از آماده شدن همه یادمان‌ها و همچنین مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برای پذیرایی از خیل عظیم دانش‌آموزان اعزامی به این مناطق گفت: این تعداد دانش‌آموز تا پایان سال جاری به مرور به این مناطق عزیمت خواهند کرد.
وی از حضور راویان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای انتقال مفاهیم ارزشمند هشت سال دفاع مقدس به دانش‌آموزان خبر داد و اظهار داشت: بسته‌های مختلف فرهنگی نیز برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده شده که به این کاروان‌ها در طول حضور در مناطق عملیاتی تحویل داده خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان آینده‌سازان این کشور در مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس، باعث افزایش روحیه ایثار و مقاومت در بین آنان شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *