با نانوایان کم‌فروش هندیجانی برخورد می‌شود

خورنا: عبدالحسین دریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: نانواهای از واحدهایی هستند که بیشترین مراجعات مردمی به آنها صورت می‌گیرد و در واقع فعالیت آنها با سلامت و تغذیه روزانه مردم ارتباط مستقیم دارد.
وی خاطرنشان کرد: از این رو متصدیان نانوایی‌ها باید زمینه تامین انتظارات مردم بیش از پیش توجه بکنند.
وی با اشاره به پرداخت مستقیم یارانه نان به مردم گفت: در حال حاضر عرضه نان به شکل آزاد صورت می‌گیرد اما این موضوع مانع نظارت جدی دستگاه‌های ذیربط نشده است.
وی کم‌فروشی را  یکی از مسائل جدی عنوان کرد که گلایه مردم را بدنبال داشته است.
معاون فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کم‌فروشی، نامرغوبیت نان، عدم رعایت مسائل بهداشتی، عدم تعطیلی خودسرانه، عدم حضور متصدی و عدم رعایت ساعت کار، تخلف شمرده می‌شود و در این زمینه با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
دریایی با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی از نانوایی‌های سطح شهر و روستا گفت: نان قوت قالب مردم است و حق مردم است که از نانی مرغوب، با کیفیت، خوش پخت و سالم استفاده کنند.
وی با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به کیفیت و بهداشت نانواها گفت: رعایت بهداشت نان از اولویت متصدیان نانوایان بایستی باشد که بازرسان بهداشت محیط مراکز بهداشت هندیجان تذکرات کتبی را به متخلفان در این زمینه می‌دهند.
معاون فرماندار هندیجان افزود: در این راستا در چند روز گذشته یک واحد نانوایی در سطح شهر هندیجان مورد جریمه قرار گرفته و با آن برخورد قانونی شد.
دریایی ابراز امیدواری کرد واحدهای پخت نان با رعایت مقررات و تلاش برای بهبود کیفیت و کمیت نان مراتب رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *