رئیس ستاد روحانی در خوزستان: دوشنبه روحانی به اهواز می‌آید

خورنا: رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان با اشاره به حضور روحانی در شهر اهواز؛‌ گفت: روحانی اصولگرایی اصلاح‌طلب است و تفکری اصولگرایانه و عملکردی اصلاح‌طلبانه بر مبنای تدبیر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم جادری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار کرد: ستاد انتخاباتی حسن روحانی از حدود یک ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده است.

جادری تصریح کرد: پس از آنکه آقای هاشمی از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد ستاد انتخاباتی آقای روحانی در خوزستان به شکل جدی‌تری کار خود را آغاز کرد.

وی اضافه‌کرد: بر این اساس و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده حسن روحانی در روز ۱۳ خرداد مهمان مردم خوزستان خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان خاطرنشان‌کرد: در این سفر یک روزه روحانی با مردم و دانشجویان در اهواز دیدار خواهد کرد.

جادری افزود: همچنین در زمینه فعال‌سازی ستادهای انتخاباتی در خوزستان نیز در حال حاضر در اکثر شهرهای استان ستادهای انتخاباتی روحانی فعال شده و یا در حال فعال شدن است.

وی در خصوص روحانی نیز گفت: روحانی اصولگرایی اصلاح‌طلب است و تفکری اصولگرایانه و عملکردی اصلاح‌طلبانه بر مبنای تدبیر دارد.