نماینده بهبهان توهین به عشایر را محکوم کرد

خورنا: نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، توهین برخی سایتهای خبری به عشایر و عشایرزادگان کشور را محکوم کرد.

محمدباقر شریعتی در گفتگو با ایبنانیوز، توهین به عشایر را غیر اخلاقی و غیر قابل قبول دانست و گفت: برای رقم خوردن حماسه سیاسی، نیازمند مشارکت همه اقشار و تمام اقوام ایرانی هستیم و در چنین شرایطی توهین برخی سایتهای خبری به عشایر و عشایرزادگان مایه تأسف و تأثر دلسوزان ایران و انقلاب شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صدق و صفای مثال زدنی عشایر و نقش برجسته آنها در تولید ملی و نیز جهاد همیشگی آنان برای مرزبانی کشور در مقابل هجمه بیگانگان باعث شد که حضرت امام خمینی(ره) عشایر را ذخائر انقلاب معرفی کنند لذا هرگونه خدشه به هویت و تمامیت معنوی عشایر، خدشه به ذخائر معنوی انقلاب است و آن را محکوم می کنیم.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه توهین اخیر را قبیح تر از پیش می نماید این است که این بار توهین به عشایر در ارتباط با تمسخر و توهین علیه یکی از فرماندهان رشید سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که عمری را در راه دفاع از این مرز و بوم سپری کرده و این امر، نگرانی دلسوزان را افزایش داده است.

به گزارش ایبنانیوز، گفتنی است اخیراً یک سایت خبری در مطلبی با عنوان موهن «من محسن رضایی چند من است»، با لحن تمسخرآمیز دستهای محسن رضایی را «بزرگ و عشایری» دانسته و نمایش دستهای وی را «نافرم» ارزیابی کرده و از وی خواسته اند دستهای عشایری اش را مخفی کند و به نحوی از نمایش دست‌های خود در برنامه های تلویزیونی جلوگیری کند.