صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در خرمشهر برگزار شد

خورنا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خرمشهر برگزار شد معاون فرماندار خرمشهر و شماری از مسوولان محلی حضور داشتند.
فرمانده منطقه انتظامی خرمشهر در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به خانواده شهدا و ایثارگران و قرائت پیام فرمانده ناجا گفت: خدا را شاکریم که موج بیداری اسلامی تحول بزرگی را در منطقه رقم زده از این رو باید به خود به بالیم که خاستگاه این حرکت عظیم و سرنوشت ساز نضهت امام خمینی(ره) و ایران اسلامی است.
سرهنگ ‘حسین عزیزی’ افزود: ما مفتخریم که سربازان این کشور و نظام هستیم و در سالی که گذشت با وجود گستردگی ، تنوع و پیچیدگی های تهدیدات و وظایف در حوزه ماموریت های ناجا در استقرار نظم و قانون گرایی و ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و افزایش احساس امنیت در جامعه به بخش های مختلف این نیرو عملکرد موفق و قابل ستایشی داشته اند.
وی اضافه کرد: امنیتی که مرهون تلاش، مجاهدت، کارآمدی ، جانفشانی و هوشمنی و اقتدار مجموعه فرماندهان مدیران و کارکنان ناجا و همراهی و ایثار خانواده های آنان بوده و در سایه پیشرفت های علمی و بهره گیری از فن آوری نوین متناسب با نیاز جامعه در تعامل و مشارکت منطقی و هدفمند برای کسب اعتماد و رضایت مندی مردم و مسوولان به مرحله ظهور رسیده است.
در پایان از آیین نیروهای انتظامی نمایش اقتدار و توانمندی یگان های امدادی و عملیات رزمی دفاع شخصی با حضور نیروهای انتظامی و نظامی، نیروهای دریایی، هنگ مرزی، ارتش و دیگر یگان ها اجرا شد.
در پایان این مراسم به ۲۰ نفر از نیروهای نمونه نیروی انتظامی خرمشهر جوایزی اهدا شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *