نماینده خرمشهر: معابر خرمشهر در بدترین شرایط رها شده‌اند

خورنا: مصطفی مطورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر معابر فرعی و داخلی خرمشهر وضعیت نابسامانی دارد و بایستی برای رفع این وضعیت شورای شهر آستین همت را بالا بزند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر عمده خیابان‌های اصلی شهر با همکاری منطقه آزاد اروند، اداره کل راه و ترابری و بنادر سامان‌دهی شده است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: سامان‌دهی خیابان‌های اصلی شهر در تردد شهروندان و روان‌سازی ترافیک تأثیر بسزایی داشته است.
وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت معابر و خیابان‌های داخلی و فرعی شهر نامطلوب است و همچنان نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.
مطورزاده تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و افزایش بارندگی‌ها مردم مناطق مختلف خرمشهر با مشکل جدی مواجه خواهند شد.
وی در ادامه گفت: متاسفانه پیگیری‌های اخیر در راستای سامان‌دهی معابر فرعی و داخلی شهر هنوز به نتیجه نرسیده است و انتظار داریم شورای اسلامی شهر با همکاری شهرداری در این زمینه گام جدی بردارند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر موظف به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و دولت نمی‌تواند به این مسئله ورود کند.
وی اظهار داشت: مدیریت شهری بر عهده شهرداری و شورای شهر است و این نهادها باید امکانات و خدمات شهری را به نحو احسن در اختیار شهروندان قرار دهند.
مطورزاده از مسئولان خواست پیش از آغاز فصل زمستان در راستای رفع مشکل معابر داخلی و فرعی خرمشهر با برنامه‌ریزی‌ جدی اقدامات لازم را به عمل آورند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و پشتکار مسئولان شاهد رفع مشکلات فراروی شهروندان خرمشهری باشیم و بتوانیم دین خود را به مردم ادا کنیم.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسئولان باید در راستای پیشبرد سریع طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر نظارت بیشتری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *