۱۳۷ واحد صنفی در خرمشهر متخلف شناسایی شدند

خورنا: عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در شهریور ماه سال جاری از یک هزار و ۲۸۵ واحد صنفی در سطح شهر بازرسی به‌عمل آمد که در این بازرسی‌ها ۱۳۷ مورد متخلف شناسایی و با آن‌ها برخورد قانونی شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۲۱۱ مورد گزارش و شکایات مردمی به این اداره اعلام شده که به تمامی آن‌ها رسیدگی شده است.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر با اشاره به این که در شهریور ماه برای شش فقره پرونده تخلف، جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است، گفت: در این مدت بیشترین تخلف در مورد کالاهایی چون سیگار قاچاق، لبنیات، لوازم خانگی، انواع گوشت، روغن نباتی جامد و مایع، مواد پروتئینی و خواروبار، ماهی، دستگاه کارت‌خوان و … بوده است.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر در ادامه اضافه کرد: در شهریورماه امسال ۶۷ مورد حکم از سوی اداره تعزیرات حکومتی صادر شده است.
وی تصریح کرد: احکام صادره از سوی اداره تعزیرات حکومتی در شهریورماه امسال به ارزش ۱۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بوده است.
ربیهاوی از پیگیری جدی نظارت بر قیمت‌‌ها و برخورد با عوامل احتمالی گرانی در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: اداره بازرگانی با همکاری تعزیرات حکومتی و همچنین اتحادیه‌های صنفی به‌شکل جدی بر روند عرضه خدمات و کالا در سطح شهر خرمشهر نظارت می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با قاطعیت با آن برخورد قانونی خواهد شد.
وی اضافه کرد: باتوجه به تخلفات مشاهده شده در سطح بازار از شهروندان می‌خواهیم در راستای همکاری با اداره بازرگانی در هرگونه تخلف واحدهای صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ منعکس کنند.