اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای فروش املاک متروکه و مخروبه خرمشهر

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: املاک مالکان خرمشهری که طبق قانون تا به امروز تعیین تکلیف نشده‌اند به فروش خواهد رسید و برای این کار ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله حسینی در نشست خبری که در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد رجبیه و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: برای توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهر خرمشهر تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به مسئله اشتغال در شهرستان ادامه داد: در بحث اشتغال نمی‌توان گفت که این معضل وجود ندارد ولی آماری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد صحیح نیست.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: در توسعه خرمشهر مردم نقش اساسی را ایفا می‌کنند و بدون همکاری و دخالت شهروندان عمران و آبادی در این شهر امکان پذیر نخواهد بود.

حسینی در ادامه با اشاره به مسئله انتخابات خاطرنشان کرد: وقتی اعلام می‌شود که مردم با دقت در انتخابات شرکت کنند یعنی با شناخت قبلی به کاندیدای خود رای دهند تا چنین مشکلاتی در شهر پیش نیاید.

وی عنوان کرد: تا قبل از ایجاد شوراهای اسلامی، خرمشهر پیشرفت محسوسی را طی می‌کرد و از بدو ایجاد این نهاد کارها به کندی و با مشکلات و موانع زیادی روبه‌رو شده است.

فرماندار خرمشهر اضافه کرد: معتقدم شوراها در این شهر عملکرد خوبی نداشته‌اند و وقت آن رسیده که مردم از انتخابات قومیتی خارج شوند و به مصلحت شهر بنگرند.

وی عنوان کرد: در بحث تملک زمین‌های متروکه و مخروبه قوانینی مصوب شده که طی آن از مالکان املاک و زمین‌ها خواسته شده تا هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف زمین‌های خود اقدام کنند.

حسینی در پایان گفت: املاک مالکانی که تا پایان وقت مقرر برای تعیین تکلیف ملک خود مراجعه نکنند به فروش خواهد رسید و برای این کار ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.