آخرین وضعیت خانواده مرحوم آمنه زنگنه

خورنا: به گزارش فارس محمدجعفر زنگنه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده برادرزاده‌اش گفت: آمنه زنگنه فرزند شهید است و با توجه به این موضوع مسئولان نظام اسلامی از ابتدا پیگیر این حادثه بودند.

محمدجعفر زنگنه عموی آمنه زنگنه دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکربیر که هفته گذشته در اثر استنشاق گاز اسید در خوابگاه این دانشگاه فوت کرد در گفت‌وگو با  فارس، به تشریح آخرین وضعیت پرونده برادرزاده‌اش در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: دادستانی تهران از بدو این حادثه وارد عمل شده و حتی قبل از اینکه خانواده مرحومه زنگنه در دستگاه قضایی اقامه دعوا کنند، بررسی‌های ابتدایی را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون روند پرونده خوب پیش رفته و قاضی پرونده دستورات لازم و کافی را صادر کرده و تحقیقات کاملی صورت گرفته است، افزود: طی هفته جاری و یا هفته آینده گزارش نهایی کارشناسی دادگستری و پزشکی قانونی مبنی بر علت فوت برادرزاده‌ام اعلام می‌شود.

محمدجعفر زنگنه خاطرنشان کرد: در این پرونده پلیس امنیت نیروی انتظامی و کلانتری ۱۰۷ فلسطین، مطلعین و افرادی را که در خصوص این حادثه اطلاعاتی داشتند احضار کرده و تحقیقات خود را کامل کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه فوت برادرزاده‌اش به هیچ عنوان یک بحث سیاسی نیست، اظهار داشت: آمنه زنگنه فرزند شهید است و با توجه به این موضوع مسئولان نظام اسلامی از ابتدا پیگیر این حادثه بودند.

عموی مرحومه زنگنه با تأکید بر اینکه این موضوع به هیچ عنوان سیاسی نیست، تصریح کرد: خانواده زنگنه یک خانواده متدین و کاملاً وفادار به نظام اسلامی هستند.

وی افزود: این حادثه ناخواسته بوده و قطعاً قانون و دستگاه قضایی کشور برخورد لازم را با سهل‌انکاران خواهد داشت، همچنان که وزارت علوم نیز پیگیر ماجراست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خطاب به دشمنان داخلی و خارجی اعلام می‌کنم از این حادثه بهره‌برداری سیاسی نکنند چون پدر مرحوم آمنه زنگنه برای حفظ نظام اسلامی ایران جان خود را فدا کرد و به شهادت رسید. خانواده مرحوم زنگنه حامی نظام اسلامی هستند و تو دهنی سختی به دشمنان نظام می‌زنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *