یادواره شهدای روستایی در شادگان برگزار می‌شود

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: یادواره شهدای روستایی در این شهرستان برگزار می‌شود.

لطف‌الله دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن در آستانه سوم خرداد سالروز فتح حماسه‌ساز خرمشهر برنامه‌هایی به این مناسبت تدوین شده است.

وی افزود: در این راستا قرار است تا در ابتدای این ویژه برنامه‌ها با خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس  که منجر به آزادسازی خرمشهر شد دیداری انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: در این دیدار که با حضور مسئولان شهرستان انجام می‌شود از ۹ خانواده شهید شادگانی دیدار می‌شود.

دورقی تصریح کرد: برگزاری مراسم صبح‌گاه مشترک با حضور نیروهای مستقر در منطقه از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت آزادسازی خرمشهر در شادگان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: همچنین با توجه به تقارن این مناسبت با سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر آیین شعر انقلاب و ولادت امیرالمومنین نیز در شهرستان انجام می‌شود.

دورقی از برگزاری یادواره شهدای روستایی شادگان نیز خبر داد و تصریح کرد: این یادواره با حضور مسئولان و خانواده‌های شهید و ایثارگران دوران دفاع مقدس در روستای سوعوده برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های مختلف سیاسی نیز دیگر برنامه‌ای است که به مناسبت سوم خرداد توسط ناحیه مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خاطرنشان‌ کرد: این نشست‌ها با موضوع انتخابات، انتخاب اصلح، توجیه سیاسی، اقتصاد مقاومتی و حماسه سیاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سخنرانی پیش از خطبه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت آزادسازی خرمشهر است.

دورقی تصریح کرد: این برنامه‌ها از فردا آغاز و تا چهارم خرداد ادامه خواهد یافت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *