تدریس ۱۱ رشته در دانشگاه‌ پیام‌نور آغاجاری

خورنا: مجتبی مروج امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار داشت: در حال حاضر شهر آغاجاری تنها دارای یک واحد دانشگاهی پیام نور است که در واقع نقطه امید مردم این شهر است.
وی ادامه داد: در حال حاضر در این واحد دانشگاهی بیش از ۸۰۰ دانشجو  مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور آغاجاری تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۱ رشته در مقطع کارشناسی در این دانشگاهی تدریس می‌شود که امیدواریم این تعداد رشته تحصیلی با افزایش دانشجو نیز افزایش مجدد یابد.
مروج با اشاره به جذب اساتید مجرب در این دانشگاه گفت: هم‌اکنون بیش از ۵۰ استاد با این مرکز دانشگاهی همکاری می‌کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور آغاجاری در ادامه گفت‌و‌گوی خود با فارس تصریح کرد: این دانشگاه در سال ۸۶ با امکانات اهدایی کم در دو رشته تحصیلی و تنها با ۵۰ دانشجو آغاز به کار کرد.
مروج با اعلام اینکه با مشارکت جدی مردم کارگاه‌ها و آزمایشگا‌ه‌های جدیدی در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: پشتوانه مالی یک میلیارد ریالی این دانشگاه از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تامین شد.
وی افزود: با تلاش دانشجویان و اساتید، این دانشگاه توانسته است از نظر علمی رتبه بالایی در سطح کشور در زمینه تالیف کتب توسط هیئت علمی کسب کند.
رئیس دانشگاه پیام نور آغاجاری در ادامه افزود: پیشرفت و ترقی این دانشگاه به حول قوه‌ الهی، کمک مسئولان، اساتید و مردم خیر این شهر مهیا شده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد روند رشد و بالندگی این واحد دانشگاهی با تلاش دانشجویان و اساتید مجرب آن منجر به ارتقای جایگاه علمی آن شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *