حمایت مدیریت از پیروانی رمز موفقیت صنعت‌نفت است

خورنا: حسن دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به این موضوع که فوتبال این روزها با کسب آرامش به نتیجه‌گیری ختم می‌شود اعتماد کردن به مربی دلیل اصلی موفقیت مجموعه‌های ورزشی است.
وی با اشاره به نتیجه‌گیری مناسب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چند هفته اخیر اضافه کرد: در فصل نقل‌ و ‌انتقالات سرمربی تیم صنعت نفت بازیکنانی را به مجموعه اضافه کرد که مخالفت‌هایی را به همراه داشت ولی در ادامه راه نشان داد که با پافشاری به اعتقاد به بازیکن، می‌توان نتیجه لازم را کسب کرد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: باید با این واقعیت کنار بیاییم که فوتبال آبادان با روزهای خوب سال‌های دور خود فاصله زیادی گرفته و باید به مربیانی که برای کار کردن به شهر ما می‌آیند فرصت داد.
وی همچنین از حمایت هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت از سرمربی این تیم تمجید کرد و گفت: شک نکنید که علت اصلی موفقیت نماینده آبادان در لیگ برتر در چند هفته اخیر حمایت مدیریت این باشگاه از غلامحسین پیروانی بوده است.
دشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چند مربی جوان آبادانی در کنار غلامحسین پیروانی فعالیت می‌کنند که حضور این مربیان می‌تواند به تجربه آنها افزوده و در آینده به کمک آنها بیایید.
وی در ادامه تصریح کرد: فکر می‌کنم با توجه به مصدومیت روح‌الله عرب، تیم صنعت‌نفت در ادامه راه احتیاج به جذب یک مهاجم داشته باشد ضمن اینکه در خط هافبک نیز حضور یک بازیکن مقتدر ضروری است.
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دهه۵۰ در پایان اضافه کرد: شریفی‌نسب، ممبینی و نوید کیا در صورتی که به لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوب قرار بگیرند می‌توانند یکی از بهترین خط هافبک‌های لیگ برتر را تشکیل دهند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر کشور روز بیست و دوم مهر ماه میزبان شاهین بوشهر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *