را‌ه‌اندازی نرم‌افزار صدور پلاک در منطقه ویژه بندر امام

خورنا: به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، جهانگیر نجاتی اظهار کرد: با نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار، از این پس تمام متقاضیان بهره‌برداری از وسایل نقلیه، تجهیزات و ماشین آلات می‌توانند پس از اخذ حکم تحویل و انتقال کالا به محدوده منطقه ویژه، نسبت به شماره‌گذاری خودروهای دائمی و یا موقت خود در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اقدام کنند.
وی ‌همچنین از امکان ثبت مشخصات کامل اطلاعات اشخاص، خودروها، شرکت‌ها و همچنین امکان تمدید و ابطال پلاک و ثبت تخلفات خودروها در این نرم‌افزار خبر داد.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خاطرنشان کرد: بکارگیری این نرم‌افزار در راستای ماده ۸ قانون ‌و مقررات تشکیل و اداره مناطق ویژه، انجام شده است.
وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به عنوان نخستین بندر موفق در نصب و بکارگیری این سیستم به شمار می‌رود‌.
نجاتی در ادامه وی با اشاره به اینکه بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از بنادر استراتژیک ملی و منطقه‌ای با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و متعهد و استفاده بهینه از ظرفیت‌های عملیاتی اقدام به ارائه خدمات دریایی و بندری برای صاحبان کالا و کشتی و نیز تایید صلاحیت دریانوردان متقاضی گواهینامه‌های بین‌المللی دریانوردی می‌کند، خاطرنشان کرد: این بندر به منظور ارتقای سطح خدمات، انطباق با استانداردهای مدیریتی یاد شده را به صورت یکپارچه در دستور کار قرار داده است.
وی در پایان ابراز امیدواری  کرد با نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار صدور پلاک در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان امکان صدور هر چه سریع‌تر پلاک برای خودروها و تسریع در خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنند‌گان در این خصوص باشیم.