امام جمعه بهبهان: انحرافات دولتمردان تاثیری بر مردم ندارد

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی صبح امروز در آیین افتتاح سرشماری عمومی نفوس و مسکن بهبهان که در تالار ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موارد مورد نیاز برای برنامه ریزی‌های دولت و نظام آمار دقیق و صحیح نفوس است.
وی افزود: در همه کشورها با توجه­ به شرایط خاص موجود در آن این سرشماری‌ها انجام شده زیرا آمار نفوس و مسکن لازمه برنامه ریزی بوده و این امر در کشورهایی که نیازمند برنامه و کار بیشتر هستند بسیار مهم است.
ابوعلی تصریح کرد: این آمار نه تنها برای دولت که برای مجلس، قوه قضائیه و تمام برنامه‌های کوتاه و بلند مدت لازم بوده و همه دستگاه‌های نظام موظف به همکاری برای انجام این کار هستند.
امام جمعه بهبهان در ادامه با بیان اینکه هرکاری به مردم سپرده شده به خوبی نتیجه داده است، افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این طرح بسیار خوب بوده و ما در نظام جمهوری اسلامی ایران کارهای مهم را بر دوش مردم گذاشته و با مشارکت آنها نتیجه بسیار مطلوبی نیز حاصل شده است.
وی خاطرنشان کرد: انحراف‌های عمدی و غیرعمدی که در کار ما مسئولان است در کارهایی که به مردم محول می‌شود وجود نداشته و همین مسئله باعث حصول نتیجه مطلوب می‌شود.
ابوعلی با تاکید بر ثبت دقیق اطلاعات اخذ شده از مردم تصریح کرد: هرچه این آمار دقیق‌تر و صحیح‌تر باشد نتیجه برای برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های صحیح آینده کشور مفیدتر خواهد بود.
وی افزود: البته مردم نیز باید به ماموران آمار اعتماد و با آنها همکاری داشته و اطلاعات درستی به آنها بدهند لذا دستگاه‌های اجرایی این امر باید تمهیدات لازم را برای جلب اعتماد مردم اندیشیده و اجرا کنند.
امام جمعه بهبهان در پایان ابراز امیدواری کرد بار دیگر کار بسیار مهمی که با مشارکت مردم انجام می‌شود همچون سالیان گذشته به خوبی به پایان رسیده و زمینه برای برنامه ریزی دقیق فراهم شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *