مراسم بزرگداشت «اردیبهشت تئاتر ایران» در آغاجاری برگزار شد

خورنا: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری بزرگداشت «اردیبهشت تئاتر ایران» با حضور هنرمندان سه دهه تئاتر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری بزرگداشت «اردیبهشت تئاتر ایران» با حضور هنرمندان سه دهه تئاتر این شهرستان برگزار شد.

* تقدیر از هنرمندان پیشکسوت

در این مراسم که با حضور فرماندار، مسئولان شهری و هنرمندان دهه‌های ۶۰ تا ۹۰ آغاجاری برگزار شد از پنج هنرمند فقید، ۱۶ هنرمند پیشکسوت و ۱۰ هنرمند فعال تئاتر تقدیر به عمل آمد.

رضا رضایی فاضل، فرماندار آغاجاری که سابقه اجرایی در جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک را در کارنامه دارد در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان، نکوداشت و خدمت به هنرمندان آغاجاری را وظیفه خود دانست و اظهار کرد: پیشینه غنی نمایش در شهرستان آغاجاری ناشناخته است و با توانایی و پتانسیل خوبی که در بین هنرمندان پیشکسوت و جوان وجود دارد افق تازه و خوبی را در بخش تئاتر شهرستان می‌توان مشاهده کرد.

در ادامه نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری ضمن تقدیر از حضور پیشکسوتان تئاتر آغاجاری که از شهرهای رامهرمز، بهبهان، اهواز و اصفهان در این مراسم حضور یافته‌اند، اظهار کرد: از تمام کسانی که با روح زیباپسند خود کارهای خلاقانه‌ و هنرمندانه‌ای را در این شهرستان صادقانه انجام داده‌اند تشکر می‌کنم و خواستار انسجام و حضور هر چه پررنگ‌تر پیشکسوتان در فعالیت‌های نمایشی شهرستان هستم.

مهدی درویش در خصوص تاثیر برگزاری جشن «اردیبهشت تئاتر ایران» در این شهرستان تصریح کرد: برگزاری جشن «اردیبهشت تئاتر ایران» و در کنار آن اعلام سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی تئاتر و تجلیل از فعالان این عرصه موجب ارتقا جایگاه تئاتر شهرستان در سطح استان و در نهایت کشور می‌شود.