انتخاب بوکسورهای آبادانی برای حضور در مسابقات کشوری

خورنا: محمد آسوبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: شب گذشته با برگزاری مسابقات انتخابی بوکس بین باشگاه‌های آبادانی، نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی ایران، یادواره شکست حصر آبادان مشخص شدند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در پایان این مسابقه یک روزه ۹ ورزشکار آبادانی با شکست دادن حریفان خود جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی اران را کسب کردند.
دبیر هیئت بوکس آبادان با اعلام اسامی برتر این مسابقات افزود: در ۴۹ کیلوگرم عباس کعبی از تیم مخابرات، ۵۲ کیلوگرم محمد سیاحی از پالایش نفت، ۵۶ کیلوگرم حسین خضیربحری از مخابرات، ۶۰ کیلوگرم احمد داودی از پتروشیمی، ۶۴ کیلوگرم از غلامرضا اورک از پتروشیمی،۶۹ کیلوگرم علی احمدی از پالایش نفت، ۷۵ کیلوگرم علی ادریس از پتروشیمی، ۸۵ کیلوگرم چنگیز دیلمی از پتروشیمی و ناصر قنواتی در ۹۵ کیلوگرم از تیم پتروشیمی به عنوان نفرات برگزیده برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.
وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی ایران، انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با عنوان شکست حصر آبادان، هفته اول آبان ماه در آبادان برگزار می‌شود.
آسوبار تصریح کرد: این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران بوکس کشور از ۳۲ استان در سالن ولیعصر آبادان شروع به کار می‌کند.
دبیر هیئت بوکس آبادان در پایان اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات صورت گرفته و آماده میزبانی خوب از تیم‌های بوکس مناطق مختلف کشور هستیم.