خاتمی: کسانیکه به من محبت دارند حالا از آقای هاشمی حمایت کنند

خورنا: سید محمد خاتمی در دیدار اعضای هیات اجرای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب گفت: آقای هاشمی با شجاعت آمد. کاری بسیار بزرگ و تاریخی انجام داد و ما هم باید کمک کنیم که ایشان در این امر موفق شوند.

سایت آینده با انتشار این خبر نوشت: اعضای هیات اجرای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب صبح امروز با سید محمد خاتمی دیدار کردند. در این دیدار اعضای هیات اجرایی ستاد ملی جوانان اصلاح طلب از سید محمد خاتمی در خواست کردند تا عضویت افتخاری در ستاد ملی جوانان را بپذیرد.
 رییس جمهور سابق کشورمان نیز با بیان اینکه از اول خود را عضوی از ستاد ملی جوانان اصلاح طلب می دانسته، عضویت افتخاری در ستاد ملی جوانان را پذیرفت.در این دیدار روسای کمیته های ستاد ملی جوانان گزارشی از نحوه عملکرد ستاد در حوزه های مختلف را به خاتمی ارائه کردند. او نیز ضمن تقدیر از فعالیت های جوانان در انتخابات تاکید کرد که ستاد جای مهمی است چرا که با مردم و جامعه مواجه می شود.
 خاتمی در اظهاراتش تاکید کرد که چه قبول داشته باشیم و چه قبول نداشته باشیم کشور و جامعه با بحران رو به رو است که اگر تداوم و گسترش یابد دامن همه خصوصا کل جامعه را خواهد گرفت از این روز او خاطر نشان کرد: وظیفه شرعی، انقلابی، ملی، انسانی و روشنفکری ما است که تلاش کنیم از این بحران خارج شویم.”
رییس جمهور دوران اصلاحات با برشمردن ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم افزود:” آقای هاشمی با شجاعت آمد.کار بسیار بزرگ و تاریخی انجام داد و ماهم باید کمک کنیم که ایشان در این امر موفق شوند.”
خاتمی با تاکید بر اینکه تمام کسانیکه به او محبت و لطف دارند حالا از آیت الله هاشمی حمایت کنند، گفت:” لحظه تاریخی را درک کنیم. تمامی علاقه مندان به انقلاب، کشور، نظام باید به صحنه بیایند. به نظرم اکنون وظیفه علمای بزرگوار، دانشگاهیان، کارافرینان، کارمندان و غیره است که با درک موقعیت خطیر وضیفه خود را انجام دهند تا از این برهه بسلامت عبور کنیم.”
 مشروح اظهارات سید محمد خاتمی توسط سایت رسمی او منتشر می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *