فرماندار بندر ماهشهر: پلیس چتر امنیت جامعه است

خورنا: منوچهر حیاتی امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار داشت: توسعه و پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف مدیون آرامش و امنیت است.
وی با اشاره به امنیت موجود در سطح شهرستان ماهشهر تصریح کرد: نیروی انتظامی ماهشهر با تلاش شبانه روزی ماموران جان بر کف خود توانسته است امنیت مطلوبی را در این شهرستان برقرار کند.
فرمانداربندر ماهشهر اضافه کرد: امنیت یکی از اصلی‌ترین نیازهای بشری است و این مسئله به حدی مهم است که حتی فکر نبود امنیت آسایش را از آدمی سلب می‌کند که در حال حاضر با تلاش مسئولان مربوطه، ضریب امنیت شهرستان بندر ماهشهر در حد مقبولی به منظور سرمایه‌گذاری تامین شده است.
حیاتی افزود: امنیت از مهمترین خواسته‌های مردم است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی گفت: برای تامین امنیت پایدار بایستی نیروی انتظامی حضور مقتدرانه در سطح شهر داشته باشد.
وی مهمترین هدف ماموران پلیس را برقراری امنیت و نظم در جامعه عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی عمق بخشیدن به ارتباط بین ماموران ناجا با مردم، جلب مشارکت مردم در برنامه‌های نیروی انتظامی و نمایش توانمندی‌ها و اقتدار پلیس در جامعه است.
وی ابراز امیدواری کرد که هفته نیروی انتظامی علاوه بر معرفی دستاوردهای پلیس سبب افزایش ارتباط دو سویه مردم با ماموران زحمتکش این نیرو شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *