برگزاری جشنواره تئاتر ثامن‌الائمه به‌صورت ملی

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید حسین دهدشتی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره استانی ثامن الائمه “یادواره هشت سال دفاع مقدس و شکست حصر آبادان” در گلزار شهدای این شهرستان اظهار داشت: هنرمندان و مسئولان باید دست در دست هم دهند تا شایستگی‌های این شهرستان را در عرصه‌های فرهنگ و هنر به نمایش بگذارند.
وی افزود: این جشنواره که بعد از چند سال تعطیلی به همت مسئولان فرهنگی و هنری شهرستان دوباره توانسته فعالیت خود را آغاز کند باید به عنوان دغدغه‌ای بین هنرمندان و مسئولان به شمار آید تا بتوانیم با برنامه‌ریزیهای مناسب، کاستی‌ها را رفع کرده و هنر نمایشی آبادان را ارتقاء ببخشیم.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره در گلزار شهدا نشان از نگاه زیبای هنر و فرهنگ به مسائل ارزشی دارد و ارزش‌ها به عنوان یک دغدغه در مسائل فرهنگی و هنری همواره باید دیده شود.
وی در ادامه از مسئولان، هنرمندان و علاقمندان به هنر خواست تا با همیاری و همفکری کمک کنند تا این جشنواره آنگونه که شایسته و بایسته عنوان جشنواره و مردم این شهرستان است برگزار شود تا بتوانیم با ایجاد نگرش مثبت، در سال آینده جشنواره ثامن الائمه را در سطح ملی برگزار کنیم.
دهدشتی گفت: امیدواریم تا با تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مشکلات عرصه فرهنگ و هنر کشور به شکل جدی حل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *