تعیین ۳ هزار ناظر بر انتخابات در شادگان

خورنا: فرماندار شادگان از تعیین بیش از ۳ هزار ناظر برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری در این شهرستان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: با تشکیل جلسات منظم در این راستا بیش از ۳ هزار ناظر برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.

فرماندار شادگان با اشاره به مسئله انتخابات و نامگذاری امسال خاطرنشان کرد: ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند که توان خلق حماسه‌ها را دارند و امسال نیز حماسه سیاسی در قالب انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات یک فرصت برای رسیدن به آرمان‌های اعتقادی ملت است که مطمئنا سهم این شهرستان در خلق حماسه سیاسی سال ۹۲ بسیار چشمگیر خواهد بود.

سنواتی تصریح کرد: در همین مسیر، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با انسجام بیشتری کارها را دنبال کنند و بسترهای لازم برای حضور حداکثری شهروندان در انتخابات را فراهم سازند.

وی عنوان کرد: در مقابل رسانه‌ها نیز باید با بسترسازی برای خلق حماسه‌ای پرشور تلاش کنند.

فرماندار شادگان در پایان اظهار کرد: این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و همه مردم و دستگاه‌های اجرایی باید با کمک هم انتخاباتی حماسی رقم بزنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *