توسعه ۲ برابری آستان امامزاده حیدر (ع) بهبهان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، غلامرضا خادمی عصر امروز در اولین همایش بزرگداشت امامزاده حیدر (ع) که در صحن مطهر این امامزاده برگزار شد اظهار داشت: از دوران نوجوانی و جوانی تا کنون در خدمت امامزاده حیدر (ع) بوده و در طول عمر خود نیز بارها کرامات و الطاف این امامزاده واجب التعظیم را دیده‌ام.
وی افزود: کرامات این امامزاده در تمام شهرستان، استان و حتی کشور شنیده و برای مومنان آشنا بوده که باید بسیار شکرگزار خداوند باشیم که ما را در جوار این امامزاده قرار داده است.
خادمی تصریح کرد: به طور قطع وجود امامزاده حیدر (ع) و دیگر امامزاده‌های بزرگ در بهبهان موجب رونق و برکت زندگی مردم این شهرستان و سرازیر شدن رحمت الهی به سوی آنها است.
مسئول آستان مقدس امام‌زاده حیدر بهبهان در ادامه با بیان اینکه در سالیان گذشته فضای این امامزاده تنها ۵۰۰ مترمربع بوده اظهار داشت: امروز بنای آستان متشکل از حیاط بزرگ، صحن مطهر، روضه منوره، سالن حضرت فاطمه زهرا (س)، مسجد امامزاده حیدر (ع)، سالن جدید امام حسن مجتبی (ع) در دوطبقه، گنبد و چهار گلدسته است که در حال افزایش آن نیز هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک فضای حیاط این امامزاده را به دو برابر افزایش داده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این اتفاق پیش از مراسم محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی صورت بگیرد.
خادمی در ادامه به بیان چند مورد از کرامات و معجزه های امامزاده حیدر (ع) برای حاضرین پرداخت و خاطرنشان کرد: هر روز ما شاهد حضور مردمی در صحن مطهر این امامزاده برای ادای دین خود به جهت مورد لطف قرار گرفتن توسط آقاپیرحیدر هستیم که نشان از الطاف و کرامات بی شمار این والامقام برای مومنان دارد.
وی در پایان از همه مردم بهبهان خواست به امامزاده‌های موجود در شهر خود بیشتر توجه کرده و زندگی خود را با آنها گره بزنند تا نور الهی در میان آنها تابیده و با لطف و کرامت آنها به درجات رفیع در این دنیا و آخرت برسند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *