امام جمعه موقت آبادان: هیچ دیکتاتوری از موج بیداری اسلامی در امان نمی‌ماند

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام و المسلمین فیض‌الله رجبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر اظهار داشت: طرح پیشنهادی آمریکا و صهیونیست ها برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی بدون اینکه از بازگشت آوارگان فلسطینی بحثی به بیان آید یک توطئه برای به رسمیت شناختن غاصبان صهیونیست است.
وی اضافه کرد:دولت فلسطین باید از رودخانه اردن تا دریای سرخ باشد و غیر از این، طرح‌های سازشکارانه شکست خورده تلقی می‌شود.
امام جمعه موقت آبادان به رهنمودهای حضرت امام (ره) در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر ملت‌های اروپایی و امریکا از نیت‌ها و دخالت‌های صهیونیست‌ها در زندگی‌شان آگاهی پیدا کنند حتما’ رژیم صهیونیستی را تحمل نخواهند کرد.
وی به نهضت‌ها و خیرش‌ها در کشورهای خاورمیانه و آفریقا اشاره کرد و افزود: این خیزش‌ها و انقلاب‌های مردمی همچنان در کشورها ادامه دارد.
حجت‌الاسلام رجبی ابراز امیدواری کرد به برکت ایمان مردم، خیزش‌ها و موج بیداری اسلامی به پیروزی برسند و دیکتاتورها از هستی ساقط شوند.
وی به حمایت‌های کشورهای اروپایی و آمریکا از دیکتاتورهای فاسد در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن اصلی ملت‌ها و بشریت برخی کشورهای مستکبر اروپایی و آمریکا هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *