خطیب جمعه بهبهان: همه‌پرسی تنها راه حل مشکل فلسطین است

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزارات به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های فردی و اجتماعی، دهه کرامت و ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) را به همه تبریک گفت و اظهار داشت: شخصیت معنوی این امام بزرگوار بسیار والا بوده و ابعاد شخصیتی ایشان بی‌نظیر بود و باید تلاش کنیم تا به نکات آن دست یافته و از آنها پیروی کنیم.
وی در ادامه به برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور سفرا و روسای مجلس کشورهای مسلمانان، فرهیختگان و علمای کشورهای مختلف جهان و شخصیت‌های برجسته کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: ولی فقیه پیشنهاد حکیمانه‌ای در مورد قضیه فلسطین مطرح کردند که به واقع مهمترین دستاورد این اجلاس بود.
ابوعلی تصریح کرد: ما همه‌پرسی از ملت فلسطین را بهترین راهکار برای حل مسئله این کشور دانسته و باید ملت فلسطین خود برای کشور خویش تصمیم‌گیری کنند.
امام جمعه بهبهان در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از ماموران زحمت‌کش و خدماتشان اظهار داشت: نیروی انتظامی از آنجایی که زیر نظر فرماندهی کل قوا است باید در خدمت مردم و جهت ایجاد نظم و حفظ امنیت مردم ایران اسلامی بوده و دائما مراقب عملکرد خود باشد.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید عدالت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در مسیر آن حرکت کنند.
ابوعلی در پایان بار دیگر از زحمات و اقدامات ائمه جمعه سابق بهبهان تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان برای آنها توفیق خدمتگزاری و سلامت مسئلت کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *