مانع‌تراشی عده‌ای برای اختصاص زمین مصلای هندیجان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه قاچاق در اسلام حرام است عده‌ای سودجو برای منافع شخصی خود سوخت را قاچاق کرده و منابع کشور را به غارت می‌برند.
وی افزود: قاچاق سوخت به معضل بزرگی برای کشور تبدیل شده که نیروی انتظامی باید با قاچاقچیان برخورد قاطع داشته باشد.
بهبهانی‌پور با تبریک هفته نیروی انتظامی به ماموران ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و اقتدار این نیرو در مبارزه با قاچاق و جرائم مختلف به خوبی مشهود است.
امام جمعه هندیجان تصریح کرد: ما شاهد افتخارات بسیار بزرگی در مبارزات نیروی انتظامی بوده و این نیرو با رشادت‌ها، شجاعت‌ها، ایستادگی و ایثار خود توانسته است امنیت را در جامعه به وجود آورد.
وی در ادامه با بیان اینکه سالمندان نور چشم ما هستند ابراز داشت: سالمندان کسانی هستند که در جامعه سالیان سال جان فشانی کرده و زحمت کشیده‌اند و امروز دوست داریم وجود آنها را غنیمت شمرده و تکریم کنیم.
بهبهانی‌پور با انتقاد از سهل‌انگاری در خصوص اختصاص قطعه زمینی برای مصلای نماز جمعه هندیجان خاطرنشان کرد: مصلا برای فرهنگ و رواج معرفت دین در یک جامعه است، لذا ما به کسانی که برای زمین مصلا مانع تراشی کرده و مقاومت می‌کنند عرض می‌کنیم که هر کس با نماز درافتاد جایگاهی میان مردم نخواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *